[regeltechniek]niet-zelfregelend proces

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 846

[regeltechniek]niet-zelfregelend proces

Hey,

in m'n cursus staat geschreven..

Niet-zelfregelende processen Een niet-zelfregelend proces noemen we vaak een integrerend proces. Het is alsof de uitgang de integraal voorsteld van de ingang. Het stapantwoord van een integrerend of niet-zelfregelend proces is dus een oplopend signaal.

Kan er mij misschien iemand wat meer uitleg/voorbeeld over geven?

thx,

Rayk
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 15

Re: [regeltechniek]niet-zelfregelend proces

Oké! Hier heb je waarschijnlijk helemaal niets aan alleen ik probeer voor mezelf te vertalen wat je boven me hebt neergezet, als je het niet erg vind. Ik geniet er trouwens van om er over na te denken, hihi!!

Een niet-zelfregelend proces is aan een integraal onderhevig. Dit betekent dat je een begin/ingang hebt, dat de integratie de integraal berekend waardoor je een limiet van de som van onbepaald afnemende termen krijgt.

Heb je het over een niet-zelfregelend proces dan weet je automatisch dat het een begin en eind heeft. En hoe dat eind eruit ziet is afhankelijk van de onbepaald afnemende termen in de som. Hoe zien die onbepaald afnemende termen eruit?

Als je dit vervelend vindt RaYK dan plug ik mezelf uit dit gesprek, hi!

Reageer