Anabolen

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 2

Anabolen

Hallo, ik ben een jonge van 20 jaar oud die eigenlijk heel rustig met anabolen wil beginnen, misschien voor een korte tijd of langere tijd. Dat kan ik zelf pas zeggen als ik de resultaten er van zie.

Maar heeft iemand enig idee hoe ik er aan kan komen? 8-) ...ik weet in godsnaam niet hoe ik zo'n spul kan krijgen.

Hopelijk dat jullie er me een handje mee kunnen helpen.

Berichten: 8.614

Re: Anabolen

Als ik me niet vergis zijn anabolen officieel uit de handel genomen. Als je op Google zoekt met anabolen krijg je wel een massa websites die het aanbieden, maar of die betrouwbaar zijn is de vraag.

PS: Eigenlijk weet ik niet of dergelijke vragen hier überhaupt wel thuishoren.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: Anabolen

Ik weet dat het een beetje raar klinkt maar als je uit een dorp komt waar je niks van hoort vraag je je tog wel af. Hoe alle andere mensen er illegaal aan kunnen komen... tog ??

Berichten: 98

Re: Anabolen

Even vooropgesteld; ik heb geen persoonlijke ervaring met het gebruik van Anabole steroiden.

Ik raad je het volgende aan: Er zijn diverse fora te vinden die veel informatie bevatten, zowel feitelijke informatie als informatie in de vorm van persoonlijke ervaringen. Om een aantal van deze fora te noemen:

http://forum.body-fitness.nl/

http://forum.dutchbodybuilding.com/

http://www.bodyresource.nl/forum/index.php

Bovenstaande fora zijn mijns inziens kwalitatief goede Nederlandstalige fora. Echter; om je te behoeden voor een fout die sommigen gemaakt hebben, en die vaak hard afgestraft wordt: Het is op al deze fora verboden te vragen naar bronnen voor verboden middelen. De redenen hiervoor kun je vinden in de FAQs van de betreffende fora. Wat je het beste kunt doen is het volgende. (Dat zullen ze je op zo'n forum overigens ook aanraden) Je zult om te beginnen heel erg veel moeten lezen over het gebruik van anabole steroiden. Het is belangrijk om goed te weten waar je mee bezig bent, en wat de gevaren zijn. Mocht je ooit de keuze maken anabole steroiden te gaan gebruiken dan is de weg er naar toe niet moeilijk te vinden. Kijk in de sportschool of het uitgaansleven maar eens goed om je heen, en je weet al snel wie je verder kan helpen. Dit is de manier waarop zo'n beetje iedereen een bron vindt. Via internet kopen wordt sterk afgeraden, omdat de kwaliteit van de middelen zeer vaak te wensen overlaat. Dit is niet alleen zonde van je geld, maar vooral van je gezondheid.

Begin je zoektocht op een van bovenstaande fora. Ze zullen je stuk voor stuk aanraden eerst nog enkele jaren op een natuurlijke basis te werken aan je doel. Vaak is er nog een hoop te behalen alvorens de stap naar verboden middelen te zetten.

Succes!

Mark (aka MvS op bovenstaande fora)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Anabolen

PS: Eigenlijk weet ik niet of dergelijke vragen hier überhaupt wel thuishoren.
Dat horen ze niet. Zie ook de bijsluiter.

Op slot dus.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten