Nieuwe indeling van Biologie-onderwerpen slaat de plank mis

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 116

Nieuwe indeling van Biologie-onderwerpen slaat de plank mis

Nadat het wetenschapsforum een nieuwe opzet heeft gekregen heb ik het idee dat de discussie verloren is gegaan. Er zijn in de afgelopen weken zeer weinig nieuwe discussies geopend of is er gereageerd op een openstaande discussie. Ik betrap me er zelf op dat ik minder moeite neem om de discussies per onderwerp op te zoeken. Voorheen had je een goed overzicht van de laatste nieuwe onderwerpen. Helaas is dit overzicht er niet meer wat niet ten goede komt aan de discussie. Graag hoor ik een reactie van de overige gebruikers.
BioLog.nl Life Sciences and BioNews

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: Nieuwe indeling van Biologie-onderwerpen slaat de plank mis

Nadat het wetenschapsforum een nieuwe opzet heeft gekregen heb ik het idee dat de discussie verloren is gegaan. Er zijn in de afgelopen weken zeer weinig nieuwe discussies geopend of is er gereageerd op een openstaande discussie. Ik betrap me er zelf op dat ik minder moeite neem om de discussies per onderwerp op te zoeken. Voorheen had je een goed overzicht van de laatste nieuwe onderwerpen. Helaas is dit overzicht er niet meer wat niet ten goede komt aan de discussie. Graag hoor ik een reactie van de overige gebruikers.
bedoelt u het evolutie forum?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Nieuwe indeling van Biologie-onderwerpen slaat de plank mis

Wat zorgt er dan voor dat je overzicht minder is? Je kan toch nog steeds aan de oranje 'briefjes' zien of er in een forum nieuwe berichten staan?

Ook ik ben benieuwd naar de mening van andere gebruikers.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Berichten: 86

Re: Nieuwe indeling van Biologie-onderwerpen slaat de plank mis

Ach 'tis gewoon een kwestie van wennen ....

Biologie is uiteindelijk een zeer , zeer uitgebreid onderwerp ....

Het echte probleem is :
The saddest aspect of life right now is that sciences gathers knowledge faster than society gathers wisdom, and/or that individuals can no more digest the incoming  information : the homo universalis is  really  cold death  
( N.b. heb ik opgepikt op een filosofie forum )

Reageer