Graag had ik jullie mening......

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Graag had ik jullie mening......

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, 34 jaar jong, woon in Belgie tegen Antwerpen. Ik heb een diploma Economische Wetenschappen op zak en werk als f/o (copiloot voor de meesten) na een opleiding lijnpiloot te hebben genoten.

Ik bezit de domein namen Wetenschappelijk.com en .net en graag had ik wat meningen over hoe ik deze best zou ontwikkelen of eventueel verkopen. Als je een idee hebt wat te doen met deze domein namen laat gerust iets weten.

Met dank!

Gebruikersavatar
Berichten: 182

Re: Graag had ik jullie mening......

Mag ik vragen waarom je deze domeinen aangemaakt danwel overgenomen hebt?

Wat was je aanvankelijke doel met beide sites?
I'm anemic when I'm happy. I loose my way everyday. My memories of time are empty - ML

Berichten: 2

Re: Graag had ik jullie mening......

Snow white schreef:Mag ik vragen waarom je deze domeinen aangemaakt danwel overgenomen hebt?

Wat was je aanvankelijke doel met beide sites?
Het gaat hier om één site, ontwikkeling van de .COM en de .NET wou ik gewoon forwarden naar de .COM

In eerste instantie wou ik er een soort van Wiki van maken maar dan Nederlandstalig en enkel voor onderwerpen aangaande Wetenschap maar aangezien ik dit project alleen doe lijkt me dit na veel overwegen teveel voor één persoon. Nu ben ik dus op zoek naar nieuwe input, brainstorming..... etc. Een laatste oplossing zou eventueel zijn om ze te verkopen maar dit zou enkel een LAATSTE oplossing zijn, het is immers een spijtige zaak dat zo'n juweeltjes van domeinnamen niet gebruikt worden op deze moment.

Gebruikersavatar
Berichten: 182

Re: Graag had ik jullie mening......

Je beschikt inderdaad over domeinnamen die zeer representatief zijn voor een inhoud-to-be.

Je kan een team gaan werven waarmee je het domein onderhoudt. Het gaat dan om mensen die sterk zijn op zowel het gebied van ict als op het gebied van wetenschap. Het samenstellen van een team betekent niet dat je alles kan delegeren: iedereen die een up to date site bijhoudt, vertelt dat er veel werk in schuil gaat.

En sowieso ben je er niet met het samenstellen van een team. Misschien dat we je hier een soort to do list kunnen bieden waarmee je je doel kan bereiken?

Ik zal wat punten noemen (random, want ik heb zelf geen site o.i.d.)

- afbakening en definitie (welke wetenschappen? weet je genoeg van iedere tak om met kritiek om te gaan?)

- indeling

- beveiliging van je site

- sponsoring e.d. (op dit moment stikt je site namelijk van de reclame)

- huisstijl (dit lijkt misschien bijzaak, maar het dunkt mij dat je vanaf het begin in een uniforme stijl werkt)

- inschattingen m.b.t. de vereiste tijd en inspanning

- team (wie gaan je helpen?)
I'm anemic when I'm happy. I loose my way everyday. My memories of time are empty - ML

Reageer