Feedback Arius

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Feedback Arius

Je censureer mijn gehele brief die gericht was aan meerdere leden.
Die post stond bol van de beledigingen, zowel ten aanzien van moderators als van andere gebruikers. Je zal hieromtrent nog toelichting krijgen per pb: posts worden nooit zomaar verwijderd.
Je ontkent dat ik systematisch wordt aangevallen op racistische gronden, terwijl door mijn spelfouten duidelijke is na te gaan dat mijn afkomst allochtoon is.
Dat is onzin, er zijn hier genoeg gebruikers die geen expert zijn op gebied van taal (autochtoon zowel als allochtoon), en dat wordt ook niet verwacht. De punten waarop je aangesproken bent, zijn wat ze zijn, en niets meer.

Berichten: 62

Re: Feedback Arius

Ik past juist hierbij omdat mijn opstelling beter is dan die van bestaande religies, waar geen ruimte wordt geboden voor verder ontwikkeling. Hierdoor val ik onder de categorie geloof / filosofie. Hoewel dat laatste enigs zins door Bijbelse passages wordt afgekeurd, blijkt dat men enkel doel na opstellingen tegen de Bijbelse leer gericht zijn. Als jullie vinden dat ik toch elders moet zijn waar ik met open armen wordt ontvangen. Verneem ik het nog.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Feedback Arius

Arius, neem voortaan een kijkje naar de regels van dit forum, daarin staat te lezen:
Post over UFO's, creationisme, leilijnen, Intelligent Design, paranormale zaken etc. maken dus een grote kans om op slot te gaan.

Mocht je toch dergelijke onderwerpen willen bespreken, dan willen we wel dat er wetenschappelijk over gediscussieerd wordt. De geopperde theorieën dienen dus te voldoen aan de gestelde regels van de wetenschap. Het is niet voor niets een wetenschappelijk forum. Als je op een niet-wetenschappelijke manier over deze onderwerpen wilt filosoferen, raden wij je het Mysterie- en wetenschapsforum aan (waar wij overigens geen banden mee hebben).
Het heeft dus niets te maken met het feit dat je allochtoon bent. Doordat jij jezelf verdedigd door van het standpunt uit te gaan dat wij racisten zijn, probeer je de schuld bij ons te leggen. Terwijl bovenstaande regel toch duidelijk geldt voor iedereen.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 62

Re: Feedback Arius

Ik werd systematisch in groepsverband aangevallen en beledigt. Ik heb de tekst wat jullie hebben verwijderd nogmaals gekeken en blijkt niets met belediging te maken. Ik en heb niets anders dan scherpe kritiek gevonden. Wij leven in een vrij land. Ik heb gewoon binnen de kaders van de wet mij verdedigen, tegen jullie gecoördineerde aanvallen. Koek van eigendeeg kunnen jullie niet verdragen.

Het mag zeker allen van een kant komen.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Feedback Arius

Arius, voordat je verder reageert adviseer ik je eerst even je PB te lezen. En nogmaals de uitgebreide toelichting van StrangeQuark. Daar wordt uitgebreid uit de doeken gedaan waar het wél om gaat.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Feedback Arius

Wij leven in een vrij land...
Met regels, om die vrijheid te bewaken!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?act=boardrules

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Feedback Arius

Ik past juist hierbij omdat mijn opstelling beter is dan die van bestaande religies, waar geen ruimte wordt geboden voor verder ontwikkeling. Hierdoor val ik onder de categorie geloof / filosofie. Hoewel dat laatste enigs zins door Bijbelse passages wordt afgekeurd, blijkt dat men enkel doel na opstellingen tegen de Bijbelse leer gericht zijn. Als jullie vinden dat ik toch elders moet zijn waar ik met open armen wordt ontvangen. Verneem ik het nog.
Ik begrijp (snap) je niet. Dit forum is geen specifiek religieus gericht forum, maar een forum dat wetenschap bespreekt op een zo objectief mogelijke manier, ongeacht door wie, gelovige of niet, allochtoon of niet. Waarbij jij zelf de indruk geeft wetenschap bij voorbaat af te keuren als manier van het beschrijven van de dagelijkse realiteit. Waardoor je je dan logischerwijs niet kan en wil houden aan de broodnodige basisvoorwaarden voor een gedegen wetenschappelijke discussie, namelijk bewijsvoering, bronvermelding en argumentatie op grond van de wetten van de logica. Als je dat niet kunt, is het logisch dat je dan een probleem hebt op dit forum. Het gaat hier dus niet om wetten van de bijbel maar om wetten van de logica en daarmee het bedrijven van wetenschap.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Feedback Arius

Ik werd systematisch in groepsverband aangevallen en beledigt. Ik heb de tekst wat jullie hebben verwijderd nogmaals gekeken en blijkt niets met belediging te maken.
Lees de voorgaande posts nog eens. Er is je al uitgelegd dat niet werd aangevallen maar dat je een en ander werd uitgelegd. Eerlijk gezegd begin ik hier een beetje genoeg van te krijgen, en ik sta hier (misschien wel onterecht?) notabene bekend om mijn geduld!

Er stonden wel degelijk een heleboel beledigingen in je post die verwijderd is. Dat ontkennen is gewoon een leugen, die je makkelijk kunt posten omdat je post er immers niet meer staat!!!!! Probeer je ons nu echt te dwingen je post hier alsnog openbaar te maken? Ik wil daar niet in meegaan en zo te lezen de andere mods ook niet. Die houden zich beleefd op de vlakte en verwijzen nog eens naar de veelvuldig geplaatste uitleg van de kern van de zaak. Ik zie geen enkele reden dat wij ons moeten verlagen tot het alsnog moeten plaatsen van jouw beledigingen aan het adres van gebruikers (en, minder belangrijk, de mods, wij zijn het gewend).

Ik ga er met een gerust hart vanuit dat degenen die onze werkwijze kennen er inmiddels voldoende vertrouwen in hebben dat we je post niet voor niets verwijderd hebben. Wat dat betreft spring je maar hoog of laag, maar ik hou het hier voor gezien. Je WILT het duidelijk niet begrijpen, dus wat mij betreft: EINDE discussie.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Feedback Arius

Beste Arius, ik heb een lange tijd besteed aan mijn post, omdat ik het oprecht vervelend vind dat jij het gevoel hebt dat je onterecht wordt bejegend. Op meerdere punten in mijn post heb ik express gevraagd, of je op dat argument in kon gaan, omdat ik het gevoel had dat je posts van anderen niet leest, maar ze meteen voor racist uitmaakt. Nu heb ik daar heel veel moeite mee, omdat je absoluut niet weet wat voor kleur, achtergrond of geloof er achter de nicknames zit. Heb je er wel eens bij stil gestaan dat er ook allochtone moderators tussen zouden kunnen zitten? Ik vind het heel kwetsend dat je mij een racist noemt, zeker omdat je niet eens de moeite neemt om mijn posts te lezen.

Ik denk dat als de kern van het probleem niet in die uitgebreide post van mij zit, dan zit de kern van het probleem wellicht in het feit dat jij het gevoel hebt dat je overal gediscrimineerd wordt als mensen het niet met je eens zijn. Ik had GEEN ENKEL moment bedacht dat jij wel eens een allochtoon zou kunnen zijn. GEEN MOMENT. Ik maak zelf regelmatig spelfouten, d's en t's die ik vaak fout aan het einde van voltooide deelwoorden en andere werkwoorden zet zijn nog steeds voor sommige mede moderators een doorn in hun oog. En terecht, want het is lelijk als de taal niet goed beheerst wordt. Ik doe mijn best, maar faal er ook vaak in. Geloof me je beheerst de taal, althans op schrift begrijpelijk genoeg, en er zijn best gebruikers die het een stuk bonter maken.

Kortom: je hebt waarschijnlijk mijn post niet gelezen, waar ik mijn best voor je heb gedaan om het uit te leggen en daarnaast maak je me voor racist uit, maak je een mede moderator voor inquisitie uit en zeg je dat hij je de keel uit komt. In de verwijderde passage (waar je voor mij nog vrij aardig was) heb je mij uitgemaakt voor digitale concierge, voor iemand die toch al niet meer te redden is in het oog van god. Verder quote je mattheus 23 tegen mij en scheld je ons uit voor onverdraagzaamheid naar jou en religie. In mattheus 23 zegt jezus echter wel dat het joodse geloof onzin is, en is hij verder niet zo verdraagzaam naar de farizeers. Misschien dat ik een ander passage in mijn hoofd heb. Interesse in geloof en wetenschap gaan prima samen! Dat jij niet in staat bent om die twee samen te brengen is niet mijn fout. Ik heb als natuurkundige een groot interesse voor religie, ook al geloof ik zelf niet in een conventioneel geloof. Wetenschap en religie zijn allebei manieren om de werkelijkheid te begrijpen. De een doet het met een goddelijke kracht de ander met 4 fundamentele natuurkrachten. Jij kiest voor het eerste ik voor het laatste. Beide zijn NIET beter of slechter dan de ander. Lijkt me een leuke discussie om te voeren maar niet hier.

De tekst die verwijdert is staat dus in mijn geval al voor wat beledigingen en verder maak je anderen uit voor onderandere onherroepelijke geestelijke aantasting. Dat lijkt mij toch duidelijk beledigend, als je dat niet vind, wil ik jou graag voor hetzelfde uitmaken. Als je toegeeft dat dat beledigend is, doe ik dat uiteraard niet, want schelden op dit forum is niet toegestaan.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Feedback Arius

Ik ben het eens met Veertje en StrangeQuark, dit zet geen zoden aan de dijk. Alles wat rechtgezet kon worden, hebben we trachten recht te zetten. Je hebt voldoende toelichting gekregen bij het functioneren van WSF en bij de verwijdering van je bericht. We hebben de gewoonte hierin discretie te hanteren, en daar wijken we niet van af. We hebben je de kans gegeven je grieven duidelijk te maken, maar je maakt ons en andere, goedbedoelende gebruikers, verwijten als erop ingegaan wordt. Bij deze breek ik dit af, vooraleer iemand zijn kalmte verliest. Ik denk dat we onze tenen lang genoeg hebben ingetrokken.

-slotje-

Gesloten