Stoelendans

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 62

Stoelendans

STOELENDANS

I k zie dat dit café leeg sta. Kom het door de rookverbod?

Ik ziet op de verkeerde stoel. Het is mijn frustratie en tegelijk mijn kracht.

Ik ben een ‘selfmade’ persoon geworden, zonder het zelf te hebben bedacht.

Het grootste nadeel ervan is mijn afzondering en onbegrip.

Mijn wetenschap heb ik voornamelijk autodidactisch ontwikkelt. Het grootse voordeel is dat ik ‘to the point’ ging, zonder mijn verstand te ondermijnen met nutteloze info.

Ik pas bij geen enkele bestaande structuur, waardoor ik voor contact met anderen, telkens mij, moet ’afstemmen’.

Mensen kunnen mij heel vaak niet volgen. Dat wek angst en onbegrip. Voor velen ben ik daardoor ’gestoord’

Door mijn afzonderlijke positie. Ben ik immuun geworden voor manipulaties.

Ik heb mijzelf geprogrammeerd en de voordelen ervan zijn, dat ik toe in staat bent om de wereld te aanschouwen alsof ik er geen onderdeel van bent. Complexe situaties raken mijn innerlijk niet.

Ik zie aan anderen vaak een (onnatuurlijke) dierlijke gedraging, veroorzaakt door hun (aangeleerd) geestelijke beperkingen. Door permanente schade gaat men en stap achteruit in de geestelijke ontwikkeling. Intelligentie en wijsheid gaat niet samen met rijkdom en materialisme.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: Stoelendans

Als je dan toch persoonlijk wordt zoals hierboven even een nadere vraag naar aanleiding van:
Mijn wetenschap heb ik voornamelijk autodidactisch ontwikkelt. Het grootse voordeel is dat ik ‘to the point’ ging, zonder mijn verstand te ondermijnen met nutteloze info.
Bermuda driehoek valt dan volgens jou in de categorie zinvolle info? :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 88

Re: Stoelendans

Een pintje graag. :D

[Waarom staat in jouw topictitel steeds 2 keer hetzelfde?]
["HEET STAAL" was op dit forum voorheen bekend onder de naam "ARWIN RUMMEL".]



Beide zijn van dit forum verdwenen, bedankt voor niets!

Berichten: 62

Re: Stoelendans

Ik doe mijn best baas,

Ik heb geen Nederlands geleerd.

Misschien help het als je de inhoudelijk en niet het uiterlijke zoek

Berichten: 771

Re: Stoelendans

Heel schoon

Ik denk dat ik het gevoel wel ken grotendeels, maarja daar sta je dan als enige persoon tov die maatschappij van 6 miljard.

Dit klinkt allemaal heel geschift, en dat is het ook, maar geschift is relatief, dus wat maakt het uit.

achter de betekenis van de titel moet ik nog achterkomen, maar dat komt wel met de tijd ^^

Berichten: 4.502

Re: Stoelendans

Ben je solist of autist,die alleen kan communiceren via dit medium en anders direct geirriteerd is of gestoord wordt.

Je kunt op dit forum terecht om je hart te luchten en variabele onderwerpen aan te kaarten;gebruik geen lelijke woorden of breng het moderatum niet in verwarring,anders kom je wel op de strafbank,ik zit daar nu ook op met 80 strafpunten.

Voel me dan een gestrafte puber,die gecorrigeerd wordt door de masterclass,maar dat zul je wel ondervinden.

Het lijkt me verstandig,na je introductie,maar eens wat aan te kaarten,er zullen dan via de verschillende hoofdstukken op dit forum,wel reacties volgens.

Berichten: 62

Re: Stoelendans

AR,

Waarom staat in jouw topictitel steeds 2 keer hetzelfde?]

Omdat dansen doe je met zijn twee

Berichten: 8.614

Re: Stoelendans

Omdat dansen doe je met zijn twee
Mijn excuses, maar ik kan niet zoveel opmaken uit deze mysterieuze zin. Feit blijft dat het nergens voor nodig is en ook niet zo goed staat.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Stoelendans

@Klintersaas, Arwin Rummel: Arius is er inmiddels op gewezen, en de meeste topictitels zijn gefixt. Laat maar vallen dus :D

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Stoelendans

Arius, wat verwacht je zelf eigenlijk?

Als je allerlei vage hersenspinsels en onsamenhangende kolder komt deponeren, en dan de meest exotische uitspraken of stellingen doet zonder ook maar de geringste argumentatie of logische onderbouwing, nota bene op een wetenschapsforum. Ik neem toch aan dat je zelf ook niet had gedacht dat men massaal zou reageren dat ze nu het licht hebben gezien en jouw verhelderende inzichten klakkeloos aannemen?

Dus als je echt iets interessants te melden hebt: leuk! Maar als je het hier post, doe het dan ook op zo'n manier dat mensen die niet in jouw wereld leven (en dat zijn de meesten) er ook iets mee kunnen, anders heeft het natuurlijk geen zin.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Stoelendans

Sorry mensen, maar dit gaat weer over hoe Arius hier op het forum handelt, en daarvoor hebben we net een feedbacktopic afgesloten. Deze doe ik daarom ook maar dicht.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten