Springen naar inhoud

Waarom een waarschuwing?

• Log in om te kunnen reageren

Sussy

Sussy

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 april 2005 - 18:50

Wil iemand in mijn berichten kijken en vertellen waarom ze offensief zijn ..

alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 april 2005 - 19:12

Waarom denk je dat zo'n forum moderatoren heeft? Ik dit geval hebben twee moderatoren naar je berichten gekeken, en onafhankelijk van elkaar besloten dat een flink deel ervan niet op dit forum thuis hoorden. Vandaar dat ze verwijderd zijn en dat je daarover een bericht gekregen hebt. Overigens staan al je berichten nu op een onzichtbaar sub-forum, zodat ook de andere moderatoren er altijd nog naar kunnen kijken....
Never underestimate the predictability of stupidity...

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 april 2005 - 19:16

Kan het niet anders dan eens zijn met Elmo.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

DVR

DVR

• >250 berichten
  • 581 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 april 2005 - 19:26

Idem.. Sommigen waren ook niet zo zeer offensief, maar strookten simpelweg niet met de regels van het forum..
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 april 2005 - 19:29

Idem.. Sommigen waren ook niet zo zeer offensief, maar strookten simpelweg niet met de regels van het forum..

Dat zijn zo'n beetje alle regels op het forum over posten, kun je iets preciezer zijn?
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 april 2005 - 19:33

Om de indruk weg te nemen (mocht die bestaan) dat de moderatoren misschien te snel berichten verwijderen, heb ik hier drie voorbeelden van complete posts van Sussy:

Yo gAnGsTa's aLlEs gOeD MeT JuLdEr sWa's mAtTiEs eN GaYsHeEpS . No oFfEnCe mAaR Eh iS DiE SiTe wEl eEn fEiT DaT WoU Ik eVeN VrAgEn .. LaTeRrRr  :wink:

NOG GEEN ANTWOORD ?

Hallo wie speelt www.habbohotel.nl !! ik weet dat dat het onderwerp niet is maar ik vind het stoer  :shock:  

Jullie vind ik maar een zielig stelletje haha geintje of toch niet .. laten we dat nader onderzoeken..

wiskunde+formule = zielig  ;)

;)   DAT IS MIJN FAVO STELLING  :?:

En zo hebben we er nog zo'n 10....

DVR

DVR

• >250 berichten
  • 581 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 april 2005 - 19:34

Dat zijn zo'n beetje alle regels op het forum over posten, kun je iets preciezer zijn?

Jazeker:

Een post moet bijdragen aan de discussie
Vermijd dus posts in de trend van "Vind ik ook" of "Nee, natuurlijk niet!". Op deze manier willen we een discussie laten draaien om feiten in plaats van meningsverschillen. Een post om enkel een onderwerp opnieuw onder de aandacht te brengen is ook niet toegestaan. Verder is dit een wetenschapsforum, zaken die niet (genoeg) met wetenschap te maken hebben kunnen derhalve worden verwijderd.

Respecteer medegebruikers
Je kans op een reactie wordt het grootst wanneer je zelf wat tijd stopt in het stellen van je vraag. Als jij hiervoor je best doet, zullen andere bezoekers ook hun best voor jou willen doen. Respecteer hen en de tijd die ze in het antwoord stoppen door voor een goede vraagstelling te zorgen (en je aan de regels te houden). Het is overigens ook niet netjes om een antwoord per mail te vragen, je dient zelf de moeite te nemen om te komen kijken naar een antwoord (als je je inschrijft krijg je overigens een mailtje wanneer iemand heeft gereageerd). Ook een opmerking als "snel een reactie aub" is uit den boze. Iemand reageert wel als hij een antwoord heeft. Iedereen heeft evenveel recht op aandacht!
Zie ook hier de doelstellingen van dit forum.
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 april 2005 - 20:31

Ok ik ben het er mee eens, dat was behoorlijke bullshit die je hebt gepost.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 april 2005 - 08:39

Ah, zlefs een gebruiker die het met demoderatoren eens is!....ik kan niet anders zeggen dat de verwijderingen volkomen gerechtigd waren, ik had hetzelfde gedaan als ik ze had gezien.
Appareo decet nihil munditia?

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 april 2005 - 20:37

zelfs een gebruiker die het met de moderatoren eens is!

Waar gaat het toch heen met de wereld als we het allemaal met elkaar eens zijn? Straks is er niet eens oorlog en ruzie meer! ...... :shock:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures