Springen naar inhoud

Kippen ruimen

• Log in om te kunnen reageren

Bro

Bro

• >1k berichten
  • 1072 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 april 2003 - 16:17

Ik had het laatst met een vriend van mij er over hoe je het best de kippen dood kan maken. Ik dacht aan CO2 in de schuur pompen. CO2 is zeer zwaar in relatie tot lucht en de kippen zullen dan stikken. Na enige ventilatie kan er opgeruimd worden.

Maar hoe wordt het in het echt gedaan?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 04 april 2003 - 20:30

Precies zoals jij het omschrijft. Eerst zijn er wat mensen die openingen afsluiten, waarna de "gasmeesters" komen en inderdaad CO2 in de hele schuur pompen. Na een tijdje (ik meen iets in de orde van zelfs 2 uur) wordt 't zakie weer geopend en "opgeruimd"

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

• Gast

Geplaatst op 25 mei 2003 - 04:04

hoi allemaal

ik werk bij een dochterbedrijf van akzo nobel. zover ik hoor wat de regels zijn hier (en die worden per week aangepast) is het zo dat zelfs werknemers die A.I. gevoelige beesies houden, ze niet meer mogen verzorgen en dat die beessies binnenkort geruimd zulen worden! op zich wel krom. slacht dan ook alle eenden af, want die kunnen vrij vliegen

black box

Dino

Dino

• >250 berichten
  • 740 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 mei 2003 - 08:59

blijkbaar helpt intensief ruimen wel. Het laatste jaar hebben ze in BelgiŽ met dat ruimen al de pest tegen gehouden die kwam over waaien van NL en twee keer is die niet verder dan de grensstreek geraakt. Ok ik geef toe ze overdrijven soms maar het werkt.
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

• Gast

Geplaatst op 26 september 2005 - 20:46

Soms zie je op Discovery dat kippen een spuitje worden gegeven zodat ze dood gaan :shock: Echter als ik dit aan andere mensen zeg dan zeggen ze allemaal dat het niet zo is. :?:

wim600008149

wim600008149

• >250 berichten
  • 575 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 september 2005 - 20:23

Soms zie je op Discovery dat kippen een spuitje worden gegeven

Dat gebeurt inderdaad, dus laat ze maar zeggen... :shock:
Maar ik denk wel dat dit een vreselijk "onproduktieve" methode is.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures