Kippen ruimen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Kippen ruimen

Ik had het laatst met een vriend van mij er over hoe je het best de kippen dood kan maken. Ik dacht aan CO2 in de schuur pompen. CO2 is zeer zwaar in relatie tot lucht en de kippen zullen dan stikken. Na enige ventilatie kan er opgeruimd worden.

Maar hoe wordt het in het echt gedaan?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Kippen ruimen

Precies zoals jij het omschrijft. Eerst zijn er wat mensen die openingen afsluiten, waarna de "gasmeesters" komen en inderdaad CO2 in de hele schuur pompen. Na een tijdje (ik meen iets in de orde van zelfs 2 uur) wordt 't zakie weer geopend en "opgeruimd"
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Kippen ruimen

hoi allemaal

ik werk bij een dochterbedrijf van akzo nobel. zover ik hoor wat de regels zijn hier (en die worden per week aangepast) is het zo dat zelfs werknemers die A.I. gevoelige beesies houden, ze niet meer mogen verzorgen en dat die beessies binnenkort geruimd zulen worden! op zich wel krom. slacht dan ook alle eenden af, want die kunnen vrij vliegen

black box

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Kippen ruimen

blijkbaar helpt intensief ruimen wel. Het laatste jaar hebben ze in België met dat ruimen al de pest tegen gehouden die kwam over waaien van NL en twee keer is die niet verder dan de grensstreek geraakt. Ok ik geef toe ze overdrijven soms maar het werkt.
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Re: Kippen ruimen

Soms zie je op Discovery dat kippen een spuitje worden gegeven zodat ze dood gaan :shock: Echter als ik dit aan andere mensen zeg dan zeggen ze allemaal dat het niet zo is. :?:

Gebruikersavatar
Berichten: 575

Re: Kippen ruimen

Soms zie je op Discovery dat kippen een spuitje worden gegeven


Dat gebeurt inderdaad, dus laat ze maar zeggen... :shock:

Maar ik denk wel dat dit een vreselijk "onproduktieve" methode is.

Reageer