Springen naar inhoud

Verwoorden van waarnemingen

• Log in om te kunnen reageren

Eenheidvancellen

Eenheidvancellen

• 0 - 25 berichten
  • 15 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 10:40

Afgesplitst van http://www.wetenscha...s...7843&st=220

Excuseer mij voor het niet voorstellen van mijn persoon, het is niet relevant wie of wat ik ben. Hallo, ik ben een eenheid van cellen.
Mijn intenties op dit forum zijn het proberen te verwoorden van mijn waarnemingen, tevens gebruik ik de waarnemingen van andere gebruikers om ze te vergelijken met de informatie die via mijn cellen het bewustzijn bereiken.

Ik gebruik woorden zeer zorgvuldig, soms verander ik hun betekenis en/of geef ze een nieuwe interpretatie. Lees de tekst in mijn eerste post, alle antwoorden staan daarin.
Voor mij is het niet belangrijk wie er voor of tegen mijn waarnemingen is, ik verwoord enkel wat ik zie en ervaar.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 10:49

Excuseer mij voor het niet voorstellen van mijn persoon, het is niet relevant wie of wat ik ben. Hallo, ik ben een eenheid van cellen.

Dat van die Mac en de pc was een grapje i.v.m. je computer(software)analogie. Je bent niet verplicht je voor te stellen :D

Mijn intenties op dit forum zijn het proberen te verwoorden van mijn waarnemingen, tevens gebruik ik de waarnemingen van andere gebruikers om ze te vergelijken met de informatie die via mijn cellen het bewustzijn bereiken.

Ik gebruik woorden zeer zorgvuldig, soms verander ik hun betekenis en/of geef ze een nieuwe interpretatie. Lees de tekst in mijn eerste post, alle antwoorden staan daarin.
Voor mij is het niet belangrijk wie er voor of tegen mijn waarnemingen is, ik verwoord enkel wat ik zie en ervaar.

Dit is wel bij uitstek een discussieplatform, dus is het wel zo leuk als je op vragen of opmerkingen ingaat. Anders is een blog een beter alternatief.

Eenheidvancellen

Eenheidvancellen

• 0 - 25 berichten
  • 15 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 12:25

Een blog is voor mij geen geschikt communicatie middel, via een discussieplatform bereik ik meer eenheden van cellen om ze ergens bewust van te maken, niet om ze te overtuigen.
Eventuele vragen zal ik beantwoorden, mits de tekst uit mijn eerste post goed gelezen wordt.
Als men bewust is van de inhoud van de tekst zullen mijn eventuele antwoorden op de vragen beter begrepen worden.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 13:03

Een blog is ideaal als je mensen "bewust wil maken" van hetgeen je te zeggen hebt. Dit forum is een discussieplatform. Ik weet dat ik je tekst goed gelezen heb vooraleer ik mijn commentaar formuleerde (heb je het hele topic doorgelezen?) en ik ga ervan uit dat Klintersaas dat ook gedaan heeft.

Eenheidvancellen

Eenheidvancellen

• 0 - 25 berichten
  • 15 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 14:19

Ik had niet het hele topic doorgelezen voordat ik mijn eerste reactie plaatste. De reden doorvoor is, dat ik mijn waarnemingen zo zuiver mogelijk wil verwoorden zonder beÔnvloed te zijn door de reacties van andere gebruikers.
Het lezen van de tekst is makkelijk, om de inhoud van de tekst te begrijpen heb je meer nodig dan alleen het zien van de tekens.

E.Desart

E.Desart

• >1k berichten
  • 2391 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 15:58

Ypsilon

:P Kan jij een attest voorleggen dat je de tekst grondig genoeg gelezen hebt?

:D Dan volgt misschien een reactie op jouw post (zo kunnen anderen niet volgen - jij blokkeert de discussie)
Eric

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 16:45

Ik zal hier zometeen even een deurwaarder gaan zoeken. Mag ik het attest dan faxen of neem je alleen genoegen met een aangetekend schrijven?

Alle gekheid op een stokje: je hebt natuurlijk gelijk dat dit de discussie blokkeert. Ik verplaats alle off-topics maar even naar feedback.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 17:39

Eenheidvancellen: je bevind je hier op een forum. Dit wordt gedefinieerd als:

Op een forum kunnen mensen discussiŽren over onderwerpen in vastgestelde categorieŽn. Er kunnen nieuwe onderwerpen aangedragen worden of er wordt een oplossing gevraagd voor een specifiek probleem.

En een weblog als:

Hierop publiceert de eigenaar onderwerpen die hem aanspreekt, of waar hij mensen over wil informeren. Je zou het kunnen zien als een column.

(met dank aan Sitedeals)
Als jij zegt dat jouw intenties zijn je waarnemingen te verwoorden, kun je beter een weblog starten. Hier op Wetenschapsforum discussieren we.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Eenheidvancellen

Eenheidvancellen

• 0 - 25 berichten
  • 15 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 17:59

Hartelijk dank voor jullie tijd.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 augustus 2008 - 21:37

Ik weet dat ik je tekst goed gelezen heb vooraleer ik mijn commentaar formuleerde (heb je het hele topic doorgelezen?) en ik ga ervan uit dat Klintersaas dat ook gedaan heeft.

Ik zou graag "Uiteraard!" willen antwoorden, maar het is vanzelfsprekend altijd mogelijk dat ik iets over het hoofd heb gezien (alhoewel ik van mening ben dat dit niet het geval is).

Het lezen van de tekst is makkelijk, om de inhoud van de tekst te begrijpen heb je meer nodig dan alleen het zien van de tekens.

Ik wil graag de moeite doen om posts (ook indien die iets langer zijn), aandachtig door te lezen, maar dat is aangenamer voor mij (en andere gebruikers) als die zo helder mogelijk geschreven zijn. Ik zeg niet dat dit bij jouw posts niet het geval is, maar indien je het gevoel hebt dat we je niet begrijpen moet je er rekening mee houden dat dit veroorzaakt zou kunnen worden door onduidelijkheid van jouw kant.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 21:01

De reden doorvoor is, dat ik mijn waarnemingen zo zuiver mogelijk wil verwoorden zonder beÔnvloed te zijn door de reacties van andere gebruikers.

en

Een blog is voor mij geen geschikt communicatie middel, via een discussieplatform bereik ik meer

Ben ik de enige die dit tegenstrijdig vindt? Je zegt dus dat je niet alleen maar jouw meningen en visies over het web wil spuien, maar dat je discussie wil, echter je wil niet de opmerkingen van anderen lezen omdat het je waarnemingen zou bezoedelen. Dan weet ik zeker dat jij je hele leven het gevoel al hebt dat andere mensen je niet begrijpen of kunnen volgen en dat mensen vast zitten in hun eigen kleine denk patroon. Ik denk dat een blog toch het beste is als je niet andere meningen wilt horen. Hier zul je meningen altijd krijgen, hoe stom (kijk naar de mijne) ze ook mogen wezen.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Eenheidvancellen

Eenheidvancellen

• 0 - 25 berichten
  • 15 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 september 2008 - 10:48

Het spijt me StrangeQuark,

Je plaatst jezelf in een klein denk patroon, je geeft een oordeel over mij dat gebaseerd is op twee zinnen die uit hun context en het oorspronkelijke topic zijn gehaald.
Iedereen mag van mij een oordeel hebben, een oordeel zal ik met respect behandelen want iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te verkondigen. Sommige zullen het ermee eens zijn en andere niet.
Echter, is het verstandig om bij jezelf stil te staan en te kijken naar het aantal berichten wat je op dit forum geplaatst hebt.

Ik vrees dat ik en andere gebruikers van dit forum jou beter kunnen beoordelen aan de hand van jou 2794 berichten, dan wat jij gedaan hebt aan de hand van de 15 berichten van mij.

Zeg nou eens zelf, wie is er gebonden aan een klein denk patroon ? Jij of de gebruikers van dit forum ?

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 september 2008 - 11:01

Ik denk dat je zojuist StrangeQuarks stelling bewezen hebt:

Dan weet ik zeker dat jij je hele leven het gevoel al hebt dat andere mensen je niet begrijpen of kunnen volgen en dat mensen vast zitten in hun eigen kleine denk patroon.

Je plaatst jezelf in een klein denk patroon, (...) Zeg nou eens zelf, wie is er gebonden aan een klein denk patroon ? Jij of de gebruikers van dit forum ?

Maar goed, heb jij dan die ca. 2800 berichten van StrangeQuark gelezen om je een beetje een beeld van hem te vormen? Anders slaat dit helemaal nergens op en is dit gewoon een zoveelste verwijt. Ofwel had je de post van StrangeQuark hierboven gewoon niet goed gelezen. Wat nogal inconsequent is, aangezien je zonder meer aanneemt dat anderen jouw posts niet goed lezen.

E.Desart

E.Desart

• >1k berichten
  • 2391 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 september 2008 - 13:55

........... dan wat jij gedaan hebt aan de hand van de 15 berichten van mij.

Met een verhouding van 1 bericht (1ste) met inhoud op een totaal van 15, van alles inhoudend behoudens antwoorden op direct gestelde legitieme vragen op dit 1ste bericht vertelt dit zťťr veel.

Hoe denk je dat zoiets klinkt?
Antwoord NA verzekering dat betrokkene jouw bericht naar best vermogen gelezen had .....

Als je daar behoefte aan hebt zal ik je via een pb inlichten wat ik bedoel met de dag des oordeels, daarmee voorkom ik dat er een nieuwe blokkade ontstaat in deze topic.
De informatie die ik je daarover geef is enkel en alleen voor jou bedoeld, en mag niet misbruikt worden.

Na verzekering dat betrokkenen antwoord wilt maar in het forum (nogal logisch dat hij antwoord wou anders had hij de vraag niet gesteld)

Het spijt me klintersaas, zoals je ziet wordt het niet gewaardeerd door ypsilon.
Jammer.

Voor zover mij duidelijk werd vroeg Klintersaas niet naar je bankkluis-nummer, maar naar toelichting over je eigen post in een publiek forum en is je verdere referentie naar Ypsilon een overduidelijke drogreden.

In feite hoort dit alles of:
1) in een comic thuis
2) weet jij gewoon niet wat respect is voor anderen, en lijdt aan behoorlijke zelfoverschatting.

Ik interpreteer jouw gedrag als beledigend (haast met de mensen hun voeten spelen), of niet ernstig te nemen.

Ik heb hier totaal niets te zeggen (en ben ook enorm geplaagd door een klein denkpatroon) maar voor mij zou jij ofwel jouw post toelichten in antwoord op legitieme vragen, ofwel verwijderde ik deze post gewoon uit het forum.

In feite nam men jou ernstig, maar jij neemt de anderen niet ernstig.

Mag ik jou op mijn knieŽn en nederig vragen om te antwoorden (in het betreffende topic) op de gestelde vragen en reageren op direct gerelateerde commentaren (ik verontschuldig mij voor mijn gebrek aan inzicht)?

Veranderd door E.Desart, 01 september 2008 - 14:07

Eric

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures