Springen naar inhoud

[scheikunde]

• Log in om te kunnen reageren

Bob65

Bob65

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 11:25

De vraag luidt als volgt:

5) Bepaal het oplosbaarheidsproduct van AgCl. Voltmeter, elektroden, oplossing van AgNO3 en KCl en concentraties van die stoffen gegeven.

Ik heb eigenlijk totaal geen idee hoe ik hieraan moet beginnen. Heb zitten googlen maar vind nergens een voorbeeld waar ze dezelfde variabelen gebruiken,

kan iemand me op weg helpen?

Dank

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44879 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 11:28

Kom dan om te beginnen eens met de VOLLEDIGE, LETTERLIJKE vraag? Want anders verzanden we in "what if's "
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Bob65

Bob65

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 11:41

Kom dan om te beginnen eens met de VOLLEDIGE, LETTERLIJKE vraag? Want anders verzanden we in "what if's "

Het probleem is dat ik die niet heb :D Het is een examenvraag van vorig jaar en wou deze maken als oefening, en die persoon van vorig jaar wist hem niet meer heel duidelijk. Daarmee dat ik eigenlijk een soort 'werkwijze' nodig zou hebben...

Veranderd door Bob65, 31 augustus 2008 - 11:42

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44879 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 12:04

Het is een examenvraag van vorig jaar

wat voor examen?
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...

Bob65

Bob65

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 12:09

Een examen scheikunde, of wat bedoel je?

Heb je enig idee van de werkwijze voor deze oefening?

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44879 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 12:18

Een examen scheikunde, of wat bedoel je?

duhh :D , maar op wat voor niveau? Havo, VWO, HBO? Toelatingsexamen voor een of ander? De centrale examens van de middelbare scholen bijvoorbeeld zijn terug te vinden op internet. Sommige andere examenvragen of oefenopgaven ook. Weet je in welke hoek je moet zoeken, dan is de opgave of een vergelijkbare, op het gewenste niveau, mogelijk terug te vinden. Of zonodig door iemand met verstand van zaken in elkaar te draaien voor je.

Heb je enig idee van de werkwijze voor deze oefening?

Nee, anderen hier mogelijk wťl. Maar als het zo vaag blijft zal iemand die er wťl weg mee weet je ook lastig kunnen helpen. Om tijd te winnen voor die helper (en voor jou) probeer ik alvast wat op een rijtje te krijgen totdat die hulp opduikt.

Bob65

Bob65

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 augustus 2008 - 12:25

Bedankt, het is dus een oefening op universitair niveau.

Ja ik heb zelf ook niet meer info, dus kan daar ook niet veel aan doen, heb het zo goed mogelijk proberen te omschrijven.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures