Bedankt!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 189

Bedankt!

Ik ben geslaagd voor het toelatingsexamen 8-) en daarvoor wil ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft met mijn vragen. :D

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Bedankt!

Gefeliciteerd. Blijf vooral terug komen met goede vragen en zeker ook met oplossingen voor anderen, zo houden we het in stand.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Bedankt!

^ wat hij zei... 8-)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Bedankt!

Van harte gefeliciteerd, het slagingspercentage lag niet erg hoog!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 8.614

Re: Bedankt!

Van harte gefeliciteerd, het slagingspercentage lag niet erg hoog!
Inderdaad, slechts 1 op 5 is geslaagd als ik me niet vergis (dat belooft voor volgend jaar). Maar goed, dat maakt het feit dat je geslaagd bent nog glansrijker. Nogmaals gefeliciteerd dus.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Bedankt!

Het heeft ook wel te maken met het feit dat velen "meedoen om te proberen", lang niet iedereen met de gepaste (voor)opleiding. De slaagcijfers van de studenten uit wetenschappelijke ASO-richtingen met goede punten, liggen al een heel stuk hoger.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer