Springen naar inhoud

Turbine elektrische hybride voertuigen

• Log in om te kunnen reageren

scheffers

scheffers

• 0 - 25 berichten
  • 16 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 september 2008 - 12:45

Nav studie-projecten die alles met duurzaam innoveren en produceren heeft gemaken, zou ik hier graag een discussie op willen starten over Turbine-Elektrische Hybride voertuigen.

Tijdens het brainstormen over een onderwerp voor deze projecten kwamen we op de Turbine-Elektrische Hybride auto. Dit leek ons in het kader van duurzaamheid een interessant onderwerp, en tot onze verbazing is er nog heel veel over te vinden op internet ook, zo veel zelfs dat het lastig is een om al deze informatie te kanaliseren en te ordenen om er iets mee te kunnen voor onze projecten.
Op veel sites worden prototypes getoond, en vervolgens door vele geprezen al dan niet de grond in geboord.

Nu wilde ik hier eens een balletje opgooien en zelf actief meedenken in deze discussie over de duurzaamheid/haalbaarheid van dit soort voertuigen.
Alle informatie en meningen zijn welkom!
Deze week zal er door onze projectgroep een Plan van Aanpak opgesteld worden, met daarin wat onderzoeksvragen, deze zou ik hier dan evt. ook voor willen leggen, lijkt me interessant!

Een van de eerste interessante links die we tegenkwamen was deze: http://en.wikipedia....1_series_hybrid

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures