Groep minicursussen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Groep minicursussen

Waarvoor dient de groep minicursussen? Ik wil een cursus EM maken (zie bij Elektriciteit en Magnetisme). Moet ik dan daarbij lid worden?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Groep minicursussen

Je zult eerst voldoende mensen moeten verzamelen en een goed plan opzetten. Daarna kun je terecht bij die groep.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Groep minicursussen

We zijn al met twee :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Groep minicursussen

Ik help graag mee met de minicursus

Ik heb nu vakantie,en tijd te over.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Groep minicursussen

Je zult eerst voldoende mensen moeten verzamelen en een goed plan opzetten. Daarna kun je terecht bij die groep.


Met hoeveel moeteb we zijn?

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: Groep minicursussen

Als er vraag blijkt te zijn naar een minicursus over een bepaald onderwerp, moeten er eerst een aantal gebruikers opgetrommeld worden. Een minimum van 5 gebruikers is toch wel genoeg om een kwalitatieve cursus op te starten.


5 dus
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Groep minicursussen

en als het nu echt lukt met 2?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Groep minicursussen

Wanneer mensen staan te popelen om een bijdrage te leveren zal ik de laatste zijn die dat in de weg staat. Of het resultaat van twee personen van een voldoende niveau is is bij voorbaat niet te zeggen.


Mijn persoonlijke mening is dus dat ik het prima vind, al kan ik simpelweg niet beloven dat het eindresultaat dan ook gebruikt gaat worden.


Ik zal het aan het team voorleggen!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Groep minicursussen

Gefeliciteerd, je mag je gang gaan hoor!


Zoals gezegd houden nog wel een voet tussen de deur: 2 is nu eenmaal erg weinig. Ik hoop dat het resultaat goed wordt hoor, maar als dat niet zo blijkt te zijn kunnen we niet garanderen dat het wordt geplaatst, en al jullie werk misschien voor niets is geweest. Hopelijk hoeft dat echter niet te gebeuren.


Ik zou zeggen: succes en verras ons! :shock:


Ik zal jou en Antoon gelijk toevoegen aan de groep.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: Groep minicursussen

Veel succes heren, ben benieuwd!!
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Groep minicursussen

dankje wel voor jullie vertrouwen

Reageer