Wat gaat er verkeerd?

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 5

Wat gaat er verkeerd?

ik ben loodrecht naar beneden gevallen(2 1/2 meter) en op een betonnen trap terecht gekomen.

daarna ben ik naar voren geslingerd en heb veel letsel; de val bestaat dus uit twee onderdelen.

maar mijn vraag is:

hoe komt het dat mijn pijnklachten niet weggaan? alle plaatsen waar de kneuzingen zitten zijn er nog steeds en doen nog steeds net zoveel pijn.

is er door de klap iets verkeerd gegaan in mijn neurologische systeem?

en wat dan? op zit het in de doorgifte van je hersenen?

alvast heel erg bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Wat gaat er verkeerd?

letsel schreef:ik ben loodrecht naar beneden gevallen(2 1/2 meter) en op een betonnen trap terecht gekomen.

daarna ben ik naar voren geslingerd en heb veel letsel; de val bestaat dus uit twee onderdelen.

maar mijn vraag is:

hoe komt het dat mijn pijnklachten niet weggaan? alle plaatsen waar de kneuzingen zitten zijn er nog steeds en doen nog steeds net zoveel pijn.

is er door de klap iets verkeerd gegaan in mijn neurologische systeem?

en wat dan? op zit het in de doorgifte van je hersenen?

alvast heel erg bedankt!
Allereerst wordt persoonlijke problematiek niet echt op prijs gesteld op dit forum. Dat je dat weet.

Ik weet niet wanneer je gevallen bent, maar kneuzingen kunnen heel lang pijn blijven doen. Meestal

wordt er voor een flinke keuzing een periode van 2 tot 4 weken gerekend. Daarna moeten de klachten toch

echt verdwijnen. Mochten de klachten niet verdwijnen dan kan er toch sprake zijn van een fractuur ter plekke.

Wat bedoel je precies met 'iets verkeerd in neurologisch systeem'? Doel je op PD?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 5

Re: Wat gaat er verkeerd?

Ik krijg het bericht niet weg.

Dus als het verwijderd moet worden moet de beheerder dat dan maar doen.

Ik zal je verder niet lastig vallen.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Wat gaat er verkeerd?

En dus kan op dit topic een slotje.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten