[Folding] Veel wu'tjes

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 78

[Folding] Veel wu'tjes

hallo, ik was even de statistieken aan het bekijken en het viel me op dat ik al 99 WU's gevouwd heb. Is dat niet mega veel ivm met de mij omringende vouwers in de teamstatisktieken?

trouwens, als ik het certificaat aanvraag zegt hij dat ik er maar 89 gevouwen heb...

conclusie: ik snap het niet goed :D

weet iemand hier meer over?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [Folding] Veel wu'tjes

Je hebt er 91 gevouwen volgens de EXTREME Overclocking website. Overigens zijn er 27 mensen die meer WUs hebben gevouwen dan jij http://folding.extremeoverclocking.com/use...t=5&t=48658

Maar je gaat wel redelijk hard vooruit in vergelijking met de rest, houden ze :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [Folding] Veel wu'tjes

Kijk eerst eens in je logs:

Klik rechts op het icoontje in je taakbalk

kies status

kies log file.

Je kunt nu tot een aantal dagen terug zien wat er allemaal is gebeurd, hoe vaak en hoe laat hij iets heeft afgeleverd etc. Het zou me verwonderen als dat ca 40 WU's per dag zijn. Er zijn weliswaar kleine wu-tjes van enkele tientallen punten, maar het zou al treffen wil je er zo veertig na elkaar krijgen. Ik denk eerder dat een teller in de server op hol is geslagen (is wel eerder gebeurd).
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [Folding] Veel wu'tjes

Ik zal het eens nakijken in de logfile.

Ik heb deze nacht mijn pc op laten staan omdat hij een ubuntudistributie aan het downloaden was, en in die nacht is het aantal WU's omhoog geschoten van 99 naar 122 :D

...Het ging van verbazend goed vooruit!... :-k :-k

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [Folding] Veel wu'tjes

Nu ben ik wel benieuwd naar de specs van je PC. Dat lijkt me wel overdreven snel eigenlijk.

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [Folding] Veel wu'tjes

wel euh mijn beestje is een zelf samengestelde pc van ongeveer 800 eurootjes

mijn specs zijn:

case: coolermaster centurion 590

mobo: gigabyte GA-EP43-DS3L (rev. 1.0)

cpu: intel core2 quad Q6600

RAM: 4,0 GB

gpu: ATI Radeon HD 3800

psu: coolermaster RS-460-PCAP-A3

OS: Windows Vista sp1 en binnenkort ook ubuntu :-k

hdd: 500,0GB intern + 500,0GB extern voor media

Ik ben best tevreden over mijn computer, alleen was de aanschaf van vista de grootste geldverspilling, alle programma's die ik het meest gebruik, vooral van Steinberg, voor mediabewerking zijn niet compatibel, waar ik niet op gelet heb :'(

maar dus ik heb 1 cpu client draaien voor folding en dan mijn gpu draait ook lekker door voor F@H :D

groeten!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [Folding] Veel wu'tjes

maar dus ik heb 1 cpu client draaien voor folding en dan mijn gpu draait ook lekker door voor F@H :D


Oh ok, dat verklaart het wel zo ongeveer, ZVdP draait F@H ook op z'n GPU en daar gaat het ook hard vooruit :-k

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [Folding] Veel wu'tjes

ja dat kan goed zijn, voor één cpu met 125 frames (iets anders kan ook, ik weet het niet juist) vouw ik 2 keer een 10000 frames met mijn gpu

Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Re: [Folding] Veel wu'tjes

ja dat kan goed zijn, voor één cpu met 125 frames (iets anders kan ook, ik weet het niet juist) vouw ik 2 keer een 10000 frames met mijn gpu


Naar de frames mag en kan je niet kijken om WU's met elkaar te vergelijken. Ze zeggen heel weinig.

Ik denk dat het moeilijk is om cpu wu's en gpu wu's met elkaar te vergelijken. Aangezien de punten ook heel ver uit elkaar liggen. 110PPD voor de benchmark CPU, maar voor de GPU ligt dit véél hoger.

Aantal atomen, simulatielengte ed. zijn betere criteria.
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower

Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [Folding] Veel wu'tjes

GPU WU's krijgen zoals SMP WU's meer punten omdat de client beta's zijn en je dus wat meer werk hebt om ze te installeren. Eénmaal die clients 'standaard' zijn worden de punten gelijkgesteld. Zo krijgt een PS3 WU ook niet veel punten meer tegenover het begin.

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [Folding] Veel wu'tjes

ah ok, maar de GPU brengt dus wel meer punten op voor het team :D

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [Folding] Veel wu'tjes

ah ok, maar de GPU brengt dus wel meer punten op voor het team :-k


Idd :D

Reageer