Puistjes op de billen en borsten?

Moderator: ArcherBarry

Reageer

Puistjes op de billen en borsten?

Kent iemand hier een middeltjes tegen? Heb vanalles gebrobeert acne lotions, huidmaskers, etc maar niks helpt

Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? :shock: Voel me er echt niet goed bij

Groetjes

Berichten: 510

Re: Puistjes op de billen en borsten?

Misschien staat er iets voor je in dit forum: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...highlight=puist

Re: Puistjes op de billen en borsten?

Heb je dit al zolang je je kunt herinneren, of na begin met pilgebruik? Als je dit hebt sinds je pilgebruik, wil het nog wel eens verminderen als je een andere pil gaat slikken. Maar goed, ik weet niet hoe oud je bent en of je er last van hebt sinds eventueel pilgebruik.

Berichten: 13

Re: Puistjes op de billen en borsten?

Zonnebank of zomerzon wil ook wel eens helpen. Als je pukkeltjes op je bovenarm hebt gaan ook in de zomer weg.

Ga er niet aan krabben o.i.d. want dan krijg je lelijke littekens.

Re: Puistjes op de billen en borsten?

Wat zeer efficient is is inotyol (of poepkeszalf in de volksmond)

je smeert het aan je puist vlak voor slapengaan en kleeft er een plakker op( zo worden je lakens niet vuil). De volgende morgen is je puist ofwel zéér rijp ofwel is hij uitgedroogd.

De puist ziet er dan niet rood en gigentisch meer uit. het nadeel is wel dat het vrij lang duurt voordat die droge plek verdwenen is, langer dan een puist erover doet. (maar hij valt toch al niet op)

iemand anders op deze site stelde zwitsal-babyzeep voor. En ik moet zeggen, het werkt goed en je krijgt er een babyzachte huid van.

(doe dit in combinatie met clearasildoekjes voor een optimaal effect)

en als je écht extreem wil gaan met uitdroging, dan stel ik een middel tegen wratten voor. :wink:

Reageer