Springen naar inhoud

Hoe een algemeen schadegeval onderzoeken

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 02 mei 2005 - 13:40

Met het school was er gevraagd om een bedrijfsmotor te onderzoeken die stuk was.
Nu is mijn vraag hoe ziet zo een algemeen schadeonderzoek eruit? Ik bedoel maar zoals een opstel in principe moet het :inleiding midden slot hebben. Heb al op google proberen zoeken maar niets gevonden.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

• Gast

Geplaatst op 02 mei 2005 - 14:00

Om specifiek te zijn is het instrument dat we moeten opzoeken een cardan is (een deel van een bedrijfsmotor om te zetten)

• Gast

Geplaatst op 02 mei 2005 - 14:11

(per ongeluk al enter gedrukt, een cadans is dus een deel van een bedrijfsmotor dat de aandrijving in een andere hoek kan zetten dan de motor zelf en de cadans zet deze beweging om)

king nero

king nero

• >250 berichten
  • 934 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 mei 2005 - 16:47

een kruiskoppeling met cardans?

• Gast

Geplaatst op 02 mei 2005 - 17:54

ja ik denk het wel, maar eigenlijk maakt dat niet veel uit want het enigste wat ik graag zou hebben zijn de richtlijnen om zo een schadeonderzoek op te stellen.
ALvast bedankt voor u antwoord

mvg Kenneth

sirius

sirius

• >250 berichten
  • 336 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 mei 2005 - 18:04

Richtlijnen? Zijn die er?

Als ik jou was zou ik eerst een aantal visuele observaties in je verslag proberen vast te leggen en deze daarna gaan onderbouwen. Hieruit kun je mogelijk een orzaak afleiden. Misschien ookwel de herstelkosten. Eventuele dubbelzinnigheden kun je in je discussie kwijt.
Duct tape is like the force: it has a dark side, a light side and it holds the universe together.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures