Neuroloog / bioloog gezocht !

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 10

Neuroloog / bioloog gezocht !

Zoals sommigen misschien wel hebben gezien in het "Theorieontwikkeling" topic, houd ik me nogal bezig met onderzoek naar de hersenen.

Dit doe ik ter aanleiding van mijn profiel werkstuk en mijn meesterproef bij het vak O&O.

Ik ben op dit moment met mijn laatste jaar bezig op het VWO en ben van plan verder te gaan in de richting van Biologie.

Maar nu doet dat er niet zo zeer toe… ik heb gewoon een hoop hulp nodig bij mijn vragen en onderzoeken die ik moet verrichten.

Alleen heb ik daar iemand bij nodig die mij hierbij echt GOED kan helpen, want er lopen hier wel verschillende Biologie docenten rond, maar op neurologisch niveau heb ik niet echt heel veel aan ze.

Mijn vraag is dus of hier misschien Neurologen / Biologen op het forum rondhangen of dat één van de mensen mij in contact met één kan brengen ?

Ik heb al meerdere universiteiten benaderd, maar ze hebben allemaal geen tijd of geen kennis beschikbaar ……. “Right”.

Anyway, mijn school financiert alles dat ik nodig heb (ook echt alles) dus mochten er voor mij eventuele kosten aan een ontmoeting verbonden zijn is dat ook geen enkel probleem.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Neuroloog / bioloog gezocht !

biologen lopen hier inderdaad voldoende rond, echter voor zover ik weet gaat het hier voornamelijk om moleculaire biologen. (Is ook terug te zien in de topics over verschillende onderwerpen).

Je zegt dat je contact hebt gehad met verschillende uni's. Kan je hier iets duidelijker in zijn, wie en wat heb je gecontacteerd? Zelf zou ik je aanraden om contact op te nemen met de UU, deze hebben een master die internationaal gezien erg goed staat aangeschreven op het gebied van neuro wetenschappen. http://www.neuroscience-cognition.org/home.php?id=1 daar vindt je als het goed is ook een email adres waarmee je contact op zou kunnen nemen.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer