Springen naar inhoud

Beleid persoonlijke medische kwesties

• Log in om te kunnen reageren

anusthesist

anusthesist

• >5k berichten
  • 5812 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 oktober 2008 - 12:09

het valt me nog mee dat wouter masselink je niet doorgewezen heeft naar je huisarts om te vragen waarom het botkanker kan veroorzaken.

Haha, hoezo?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 06 oktober 2008 - 17:40

Omdat Wouter recent wat topics heeft gesloten (terecht) vanwege persoonlijke medische problemen waarvoor je beter bij een huisarts terecht kunt dan op een forum. Zie de forumbijsluiter.

Als Yugo daar problemen mee heeft moet hij die aankaarten in het feedbackforum, hier graag on topic.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

yugo

yugo

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 oktober 2008 - 23:21

Omdat Wouter recent wat topics heeft gesloten (terecht) vanwege persoonlijke medische problemen waarvoor je beter bij een huisarts terecht kunt dan op een forum. Zie de forumbijsluiter.

Als Yugo daar problemen mee heeft moet hij die aankaarten in het feedbackforum, hier graag on topic.

ik zie verkleuringen in me haar niet als een probleem en al helemaal niet als een medisch probleem,ik was gewoon benieuwd wat het kan zijn en er zal vast een wetenschappelijke verklaring voor zijn :D
dus je ''terecht'' daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 07 oktober 2008 - 08:08

Zoals gezegd, dit soort discussies horen in het feedbackforum zodat het andere topic om de inhoud blijft draaien. Afgesplitst dus.

De topic waar Yugo (neem ik aan) problemen mee heeft, is deze. De bijsluiter van het medisch forum schrijft over medische problemen:

Individuele medische problemen

Gelieve hier geen individuele medische problemen te plaatsen. De gebruikers van dit forum zijn (veelal) geen gekwalificeerde geneeskundigen en Wetenschapsforum.nl kan dan ook niet instaan voor de juistheid van reacties, met alle mogelijke risico's van dien. Bovendien is een diagnose zonder uitgebreid onderzoek ook meestal niet mogelijk.
Voor individuele medische problemen verwijzen wij u door naar uw huisarts of GGD, voor online informatie naar:

Je vraag gaat over een individueel probleem, en dat is dus volgens dit beleid niet toegestaan. Nu zul je misschien denken dat er met je haren niet snel grote medische risico's gelopen worden, maar als iemand je een verkeerd middel zou aanraden om het te herstellen kan dat afhankelijk van het middel toch nadelige consequenties hebben. Uit voorzorg worden zulke topics daarom gesloten.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 oktober 2008 - 07:39

Eerder heb ik al in een pb aan yugo proberen duidelijk te maken wat de redenatie achter mijn slotje was samen met de reden achter ons medische persoonlijke vragen beleid. Dat yugo er voor kiest om vervolgens in andere topics te reageren mbt deze gebeurtenis is nogal kinderachtig.

Hoe dan ook, als yugo nog met vragen zit na 't slotje wat ik op zijn topic heb gezet dan kan hij zich altijd melden in dit topic of via een pb.
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures