[wiskunde] verschilfunctie

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 577

[wiskunde] verschilfunctie

Hallo,

ik heb een vraag over de bewerkingen van bepaalde functies. Ze zeggen dat de volgorde bij een verschilfunctie er niet toe doet, dat snap ik. Maar waarom doet het er toe wat de volgorde is voor een productfunctie en een somfunctie?

Alvast bedankt, ntstudent
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Berichten: 582

Re: [wiskunde] verschilfunctie

ntstudent schreef:Hallo,

ik heb een vraag over de bewerkingen van bepaalde functies. Ze zeggen dat de volgorde bij een verschilfunctie er niet toe doet, dat snap ik. Maar waarom doet het er toe wat de volgorde is voor een productfunctie en een somfunctie?

Alvast bedankt, ntstudent
Bedoel je het niet omgekeerd?

Gebruikersavatar
Berichten: 577

Re: [wiskunde] verschilfunctie

Oh vervloekt, verkeerd gelezen, ik snap het =). Dom leesfoutje.

Ik dacht ook al: "huh hoe kan dat nou?" :D .... *schaam*
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Berichten: 582

Re: [wiskunde] verschilfunctie

ntstudent schreef:Oh vervloekt, verkeerd gelezen, ik snap het =). Dom leesfoutje.

Ik dacht ook al: "huh hoe kan dat nou?" :D .... *schaam*
Ik begon me al af te vragen :P ... :P

Gebruikersavatar
Berichten: 577

Re: [wiskunde] verschilfunctie

Bedankt voor je snelle reactie =). (sorry voor mijn domme leesfout, zal niet meer gebeuren hoop ik xD)
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Berichten: 582

Re: [wiskunde] verschilfunctie

Bedankt voor je snelle reactie =). (sorry voor mijn domme leesfout, zal niet meer gebeuren hoop ik xD)
Geen probleem hoor, nu zal je het zeker niet meer verwarren!

Reageer