Springen naar inhoud

Ik zocht, ik vond en nu zoek ik weer

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

pan

pan

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2008 - 12:00

3 sterren in de hemel. 3 pyramides in gizeh (egypte) die deze vertegenwoordigen (cheops). de israelieten waren ingeslaafd door de egyptenaren. werden bevrijd en claimden een godsvolk te zijn en noemde deze Jawhe. Dan volgen de christenen deze Jawhe en noemen hem God. Dan volgen de moslims Jawhe en noemen deze Allah. Een god 3 namen. DRIE mix letters van D R I E, gevolg DIER, is gelijk aan HOND=Dog mix D O G, gevolg GOD. Het geloof van de christenen predikt een drieeenheid, God Jezus en de heilige geest (3), Jezus hangt de laatste dagen van zijn leven 3 dagen aan het kruis, en sterft op de leeftijd van 33. en vaak is dit hangen aan het kruis afgebeeld met jezus in het midden en links en rechts nog twee kruizen (3 kruizen). De westerse filosofie is opgebouwd door drie hoofd filosofen socrates plato en aristoteles 3, en plato verklaard dat de werking van de ziel in een drieeenheid werkt. Ook de gita bescrijft wat plato beschrijft. De bhagavat Gita die ik gelezen hebt bestaat uit drie boeken 3. Hun beschrijven hun God als een slapende/dromende god met in zijn navel een bloem (lotus) en daarin woont een hond (dog=god)die de zaken voor de god regelt. ze beschrijven een tekening die uit 3 bestaat persoon,bloem,hond.
De kleinste materie van een massa wordt een molecuul genoemd, deze bestaat uit een proton neutron en elektron 3. Aarde maan zon 3. De zon heeft twee bij planeten die niet als losstsaande planeten worden gerekend, planeet-zon-planeet 3. IK ZOEK EEN BOEK DIE OVER DEZE 3 eenheid OVEREENKOMSTEN VERHAALT.

a=1 b=2 c=3 d=4 etc etc etc z=26
GOD (begin EINDE)=7+15+4=26=Z
SEKS=54=LOVE (liefde)
SEX=48=EVIL (kwaadaardigheid)
52=DEVIL (duivel-D EVIL)
52=KLIT
52=***
homosexualiteit wordt als sodomie beschouwd althans door de bijbel en dergelijke
Baby flikker=102= God ga naar de hel
stelling baby flikker zegt god ga naar de hel, sex is macht kwaadaardigheid.
Andere kant zegt nee, seks=Love
COMPUTER=111
VELOCITY(snelheid)=111
COMPUTER=111=LOVE CITY
CLITORIS=104 (***+klit=104) (aftellen naar beneden wassen negativiteit)
BISEXUEEL=103
KUS KUS =102 (vernietig 102=god ga naar de hel)
COMPUTER NUMEROLOGIE gewassen
nee=ťťn - betekenis niemand mag meer tellen waarde geven
ťťn=nee
twee=WEET (letters t w e e gemixt=weet)
drie=DIER DOG GOD (afzender)
IK ZOEK BOEK DIE TELT EN VERGLIJKT ZOALS IK VERGLIJK EN TEL

Mocht dit nieuw voor u zijn dan hier nog een paar leuke weetjes
vier=AMPAT(moluks indonesisch)=MAP TA(ta=koning-oud egyptisch)=koning(s) map
vijf=LIMA(moluks indonesisch voor 5)=MAIL

Ik ben half nederlands en half moluks
Mijn naam
Odan Sihasale=108=LOVE LOVE
Odan=cop
Odan=denk
Odan=hate
Odan=oen
Odan=Allah
Allah zegt OEN wil ONE
Odan=hate hate=haat haat=3(0)=baby
oftewel Odan hate hate, haat haat van baby

Odan sihasale=108= I AM THE SHIP
ik heb boordcomputer en heb speed snelheid(velocity)
Eind bestemming LOVE CITY

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 oktober 2008 - 12:12

Er zijn genoeg boeken te vinden over hoe mensen nummers aan alles weten te verbinden. Echter dit heeft wetenschappelijk vrij weinig in zich. Mijn naam Strangequark: 19+20+18+1+14+7+5+17+21+18+11= 151 is een priem getal, sterker nog het 36e priem getal, dat is 3x12, 3 is het aantal quarks in een proton, 12 is de massa van het koolstofatoom waar al het leven op aarde van gemaakt is. AL HET LEVEN. Hoe mooi is dat. Echter het leven is ook zondig want BAD=6 en dus 12 is 2 keer BAD. Ik schrijf dit niet om je te schofferen, ik wil alleen meer aangeven, dat je ALTIJD wel links en connecties kan vinden zoals waar jij geinteresserd in bent. Daar heb je geen boek voor nodig.

Getuige de gebrekkige wetenschappelijke onderbouwing en de onaardige aspecten die deze post behelst, gooi ik het topic op slot. Als iemand het er niet mee eens is, stuur me een PB dan hebben we het erover.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 oktober 2008 - 16:30

Mocht je over dit soort zaken op een literair verantwoorde manier willen lezen, lees dan het prachtige De Slinger van Foucault van Umerto Eco (waarschuwing: lastig doorheen te komen). Met wetenschap heeft het echter niets te maken, en het heeft derhalve geen plek op dit forum zoals StrangeQuark duidelijk heeft gemaakt.
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures