Springen naar inhoud

[algemeen] interview met een wetenschapper

• Log in om te kunnen reageren

Hez

Hez

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 oktober 2008 - 12:32

Hallo allemaal!

Ik zit op de middelbare school in de vierde klas en heb de opdracht gekregen om een wetenschapper te interviewen. Ik zou echt heel erg blij zijn als hier iemand was die ik samen met mijn vriendin zou mogen interviewen. Als u het goed vind, zet hier dan even een berichtje en dan zal ik de vragen gaan stellen. Alvast heel erg bedankt.

Hez

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 oktober 2008 - 12:37

Is er een specifieke richting waarin je een wetenschapper zoekt? Bioloog, Scheikundige, Natuurkundige, Wiskundige, Geschiedkundige, Politicoloog enz.?

Verder is het wel zo belangrijk dat je voortaan in huiswerk, een vaknaam tussen blokhaken voor je topic titel zet. Zo weten de mensen welke topics ze kunnen beantwoorden en welke niet. Als het een wiskundige vraag is, weten alle wiskundigne dat ze naar de topics met [wiskunde] ervoor moeten kijken, de rest kan dan wegblijven als ze dat willen. Als je vermelt welk vakgebied je zoekt, zal ik dat nog voor je doen.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Hez

Hez

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 oktober 2008 - 12:54

Eigenlijk mag het allemaal. Of het nou een wiskundige is of een natuurkundige of een scheikundige. Iemand die een wetenschappelijke studie heeft gedaan.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures