[graph] probleempje met grafiekfunctie

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

[graph] probleempje met grafiekfunctie

Bugs, onverwachte zaken, onbegrepen foutmeldingen rond de grafiekfunctie van WebGraph op dit forum?


Meld ze aub in deze topic.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 771

Re: [graph] probleempje met grafiekfunctie

Ik was daarnet Xenion's profiel aan het bekijken ( http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showuser=15631 )

En als ik bij hem op berichten klik, krijg ik een witte pagina met daarop
* y = x*pow((x-2),7)


* y = 2*pow((x - 2),6)*(4*x - 1)


-12

-8

-4

0

x

4

8

0

y

Dat lijkt me sterk op een grafiekscript dat niet functioneert op profielpaginas.


Ligt dat probleem aan mij of functioneert dat bij niemand?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: [graph] probleempje met grafiekfunctie

Ik heb het probleem hier iig ook (IE7 hier, even niets anders bij de hand. Welke browser gebruik jij?). Het komt waarschijnlijk doordat graph eigenlijk niet past in de weergave van berichten binnen die tabs die weer binnen de profielpagina staan en Invision dan een beetje 'over de pis' gaat.


Alternatief om toch zijn berichten te bekijken is om op de profielpagina links de op de knop 'opties' te klikken en daar voor 'zoek berichten van deze gebruiker' te kiezen. Daar zie je ook een grafiek die niet helemaal top wordt weergegeven doordat het eigenlijk niet past, maar je kunt dan wel alle berichten bekijken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: [graph] probleempje met grafiekfunctie

Ik heb het probleem hier iig ook (IE7 hier, even niets anders bij de hand. Welke browser gebruik jij?).
Opera doet het ook, het zal dus wel geen browserprobleem zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: [graph] probleempje met grafiekfunctie

Vermoedde het al, maar zeker met javascript wil dat nog wel eens het geval zijn. Hoe meer er uitgesloten kan worden hoe beter natuurlijk!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Re: [graph] probleempje met grafiekfunctie

Dezelfde fout krijg ik ook als ik mijn bericht met grafiek wil wijzigen met 'snel bewerken' feature.

Wanneer je dan op de knop 'klaar' klikt krijg je de bewuste witte pagina.
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower

Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: [graph] probleempje met grafiekfunctie

Klopt, dat is een bekende bug, waar op dit moment weinig in aan te passen is. Snel bewerken wordt uitgevoerd zonder de pagina te verversen, terwijl voor de graph de pagina juist wél ververst moet worden. En dat bijt elkaar. Even op F5 drukken (of pagina verversen op een andere manier) verhelpt het probleem.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer