Springen naar inhoud

Welk balkje zien we hier?

• Log in om te kunnen reageren

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 20:15

Allereerst: Mijn oprechte excuses indien deze vraag reeds gesteld en beantwoord is. Maar aangezien ik naam noch functie van dit balkje ken, gaf de zoekactie bij mijn gekke constructies bijzonder weinig dat hier iets mee te maken had.

Verder leek me dit het juiste forum om het te plaatsen, maar indien ik fout zit. Vergeef mijn onwetendheid Oh grote heren der moderatie, en verplaats dit topicje aub :D

Nu, ter zake.

Hetgeen ik op mijn scherm zie als ik iets post, links van mijn werkelijke post, is hetvolgende:
Geplaatste afbeelding

Het gaat mij in het bijzonder om dat onderste balkje. Die blokjes, met (0%) achter.

De 3 bolletjes onder mijn plaatje slaan volgens mij gewoon op een soort forum-rang op basis van posts ofzo, maar ik kan echt niets maken van da laatste balkje.

Weet iemand waarvoor het dient? Ik neem aan dat het iets te doen heeft met iets dat 'ik' instel, aangezien ik alleen mijn balkje kan zien. Oftewel ben ik de enige met dat balkje ... In welk geval ik mijn prijs kom opeisen ;)

Groetjes,
ToonB
"Beep...beep...beep...beep"
~Sputnik I

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 20:17

Dat is je waarschuwingsniveau en iedereen heeft zo'n balkje. Alleen jij en de moderatoren kunnen het zien. Verder is deze vraag inderdaad al verschillende keren gesteld:

http://www.wetenscha...showtopic=76814
http://www.wetenscha...showtopic=74110

Hier kun je de officiŽle uitleg vinden.

Veranderd door Klintersaas, 11 november 2008 - 20:21

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 20:18

Klik op Help rechtsboven, en zoek op 'balkje'. Dan vind je als 't goed is dit :D
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 20:20

bedankt voor het snelle antwoord!

Het verbaast me dat ik dat 2e draadje niet gevonden heb, aangezien ik op blokjes gezocht heb.
Ach jah, vraag beantwoord.

Bedankt!
~Sputnik I

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 21:20

Er staat ook een vraagteken naast het balkje waarop je had kunnen klikken :D

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 21:36

ah lol, nu pas zie ik dat het een linkje is :D had geprobeerd erop te klikken, maar zag niet dadelijk iets. Zal er wat naast gezeten hebben.
~Sputnik I

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 21:40

Geen probleem. :D
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

dirkwb

dirkwb

• >1k berichten
  • 4172 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 11 november 2008 - 21:49

Er staat ook een vraagteken naast het balkje waarop je had kunnen klikken ;)

Balkje vullen met 5% dan vanwege slecht lezen? :D
Quitters never win and winners never quit.

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2008 - 21:51

Nou, hoewel 5% niet dadelijk een ramp is als ik me verder goed aan de regels hou, zou ik het toch wel een ernstige straf vinden voor het plaatsen van een draadje als het deze :D.
~Sputnik I

Vladimir Lenin

Vladimir Lenin

• >250 berichten
  • 829 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 november 2008 - 22:21

bedankt voor het snelle antwoord!

Het verbaast me dat ik dat 2e draadje niet gevonden heb, aangezien ik op blokjes gezocht heb.
Ach jah, vraag beantwoord.

Bedankt!

De zoekmachine werkt volgens mij nog niet zo goed, en heeft nog wat kinderziektes. Dit is geen commentaar naar technici/mods/ect. toe, ik heb zelf ook eens geprobeerd een search-machine te maken, verduiveld moeilijk.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures