Welk balkje zien we hier?

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 817

Welk balkje zien we hier?

Allereerst: Mijn oprechte excuses indien deze vraag reeds gesteld en beantwoord is. Maar aangezien ik naam noch functie van dit balkje ken, gaf de zoekactie bij mijn gekke constructies bijzonder weinig dat hier iets mee te maken had.


Verder leek me dit het juiste forum om het te plaatsen, maar indien ik fout zit. Vergeef mijn onwetendheid Oh grote heren der moderatie, en verplaats dit topicje aub :D


Nu, ter zake.


Hetgeen ik op mijn scherm zie als ik iets post, links van mijn werkelijke post, is hetvolgende:

Afbeelding


Het gaat mij in het bijzonder om dat onderste balkje. Die blokjes, met (0%) achter.


De 3 bolletjes onder mijn plaatje slaan volgens mij gewoon op een soort forum-rang op basis van posts ofzo, maar ik kan echt niets maken van da laatste balkje.


Weet iemand waarvoor het dient? Ik neem aan dat het iets te doen heeft met iets dat 'ik' instel, aangezien ik alleen mijn balkje kan zien. Oftewel ben ik de enige met dat balkje ... In welk geval ik mijn prijs kom opeisen ;)


Groetjes,

ToonB
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Berichten: 8.614

Re: Welk balkje zien we hier?

Dat is je waarschuwingsniveau en iedereen heeft zo'n balkje. Alleen jij en de moderatoren kunnen het zien. Verder is deze vraag inderdaad al verschillende keren gesteld:


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=76814

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=74110


Hier kun je de officiële uitleg vinden.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Welk balkje zien we hier?

Klik op Help rechtsboven, en zoek op 'balkje'. Dan vind je als 't goed is dit :D
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Berichten: 817

Re: Welk balkje zien we hier?

bedankt voor het snelle antwoord!


Het verbaast me dat ik dat 2e draadje niet gevonden heb, aangezien ik op blokjes gezocht heb.

Ach jah, vraag beantwoord.


Bedankt!
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Welk balkje zien we hier?

Er staat ook een vraagteken naast het balkje waarop je had kunnen klikken :D

Berichten: 817

Re: Welk balkje zien we hier?

ah lol, nu pas zie ik dat het een linkje is :D had geprobeerd erop te klikken, maar zag niet dadelijk iets. Zal er wat naast gezeten hebben.
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Welk balkje zien we hier?

Geen probleem. :D
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 4.246

Re: Welk balkje zien we hier?

Er staat ook een vraagteken naast het balkje waarop je had kunnen klikken ;)
Balkje vullen met 5% dan vanwege slecht lezen? :D
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 817

Re: Welk balkje zien we hier?

Nou, hoewel 5% niet dadelijk een ramp is als ik me verder goed aan de regels hou, zou ik het toch wel een ernstige straf vinden voor het plaatsen van een draadje als het deze :D .
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Gebruikersavatar
Berichten: 829

Re: Welk balkje zien we hier?

ToonB schreef:bedankt voor het snelle antwoord!


Het verbaast me dat ik dat 2e draadje niet gevonden heb, aangezien ik op blokjes gezocht heb.

Ach jah, vraag beantwoord.


Bedankt!
De zoekmachine werkt volgens mij nog niet zo goed, en heeft nog wat kinderziektes. Dit is geen commentaar naar technici/mods/ect. toe, ik heb zelf ook eens geprobeerd een search-machine te maken, verduiveld moeilijk.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Reageer