Springen naar inhoud

Vreemde eigenschap van lorenziaanschap

• Log in om te kunnen reageren

Vladimir Lenin

Vladimir Lenin

• >250 berichten
  • 829 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 november 2008 - 16:06

Ik denk dat ik misschien een kleine "bug" gevonden heb, onderaan in de forum-index zie je altijd wie er online is, mensen met Lorenziaanschap zijn echter niet aanklikbaar, of toch niet in FireFox (maar elke hedendaagse browser ondersteund <a>-tags), is dat een fout, bewust zo gedaan,...
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 19 november 2008 - 17:00

Ik denk dat ik misschien een kleine "bug" gevonden heb, onderaan in de forum-index zie je altijd wie er online is, mensen met Lorenziaanschap zijn echter niet aanklikbaar, of toch niet in FireFox (maar elke hedendaagse browser ondersteund <a>-tags), is dat een fout, bewust zo gedaan,...

Doordat we Lorentzianen herkenbaar willen maken met het icoontje EN dat icoontje van een link is voorzien bleek het niet meer mogelijk om de naam ook klikbaar te maken/houden. We hebben hierover ook contact gehad met de leverancier van onze forumsoftware, Invision, en zij bevestigden dat dit inderdaad niet mogelijk is zonder dat de software (relatief ingrijpend) veranderd hoeft te worden.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 november 2008 - 17:15

Deze "bug" werd reeds eerder gesignaleerd, namelijk hier.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Vladimir Lenin

Vladimir Lenin

• >250 berichten
  • 829 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 november 2008 - 17:22

Sorry voor de herhaling, maar ik probeer alleen maar bij te dragen tot dit forum
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 november 2008 - 17:29

Uiteraard, dat proberen we allemaal. Het was ook geen beschuldiging, enkel een opmerking. Ik ben verder een groot voorstander van links, zodat alle informatie hier met elkaar verbonden wordt.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 19 november 2008 - 22:56

Sorry voor de herhaling, maar ik probeer alleen maar bij te dragen tot dit forum

En dat wordt gewaardeerd!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures