Springen naar inhoud

Apache, mysql, php

• Log in om te kunnen reageren

Aughiris

Aughiris

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 november 2008 - 01:31

Beste programmeurs,

ik zal het kort houden: Ik ben geÔnteresseerd in het maken van een eigen website, en zodoende om te oefenen heb ik geprobeerd (jazeker, geprobeerd) Apache, MySQL, PHP en phpMyAdmin te downloaden. Op de een of andere manier wilde dit echter maar niet lukken. Zelfs toen ik er handleidingen bij nam van o.a. wikihow.com kreeg ik nog steeds niet de resultaten die er moesten komen.

Specifieker kan ik het probleem niet uitleggen ben ik bang. Daarom aan u de vraag: kunt u misschien advies geven over hoe ik deze programma's precies moet downloaden? Heeft u misschien zelfs een totaalpakket die ik kan downloaden van deze programma's?

Bij voorbaat dank,

Martin

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ruben01

Ruben01

• >1k berichten
  • 2902 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 november 2008 - 08:10

Misschien heb je hier iets aan.
Voor Linuxgebruikers bestaat er ook zo'n totaalpakket.
BOINC mee met het WSF-team: <a href="http://www.wetenscha...howtopic=60653" target="_blank">http://www.wetenscha...topic=60653</a>

jhnbk

jhnbk

• >5k berichten
  • 6905 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 november 2008 - 10:13

Wamp of EasyPHP doen deze dingen perfect. (Installatie verloopt in principe vlekkeloos)
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Aughiris

Aughiris

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 november 2008 - 14:03

Dank u beide, alle programma's zijn nu succesvol geÔnstalleerd!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures