Scriptfout

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 379

Scriptfout

Op de hoofdpagina van WSF krijg ik (soms) een script-fout, zowel in IE als FireFox. Er is iets mis met regel 1318: set_googlevars("links","links");

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Scriptfout

Heb je dit al lang? Ik heb het namelijk nog nooit gezien. Ik begrijp dat je het alleen op de indexpagina hebt?


Kun je eens een screendumpje plaatsen als je het weer hebt?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 379

Re: Scriptfout

Het is op iedere pagina. Ik denk dat ik het een a twee weken heb (valt niet zo op). Hier de error in IE:
WSFscriptfout.gif
WSFscriptfout.gif (106.29 KiB) 356 keer bekeken

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Scriptfout

Bedankt. Ik heb nog geen direct idee waar het aan ligt, maar we gaan er naar kijken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 2.504

Re: Scriptfout

Bedankt. Ik heb nog geen direct idee waar het aan ligt, maar we gaan er naar kijken.

De firefox console zegt: Error: Permission denied to call method Location.toString


Firebug zegt mij:


Permission denied to call method Location.toString

http://www.wetenschapsforum.nl/jscripts/ipb_global.js

Line 1


Het document is maar 1 lijn, waarschijnlijk om de grootte van het document in te perken en sneller te laten downloaden...


Een CTRL+F zoektocht toont aan dat "Location.toString" slechts 1 keer voorkomt in het document, namelijk hier:


var _string=window.location.toString();


Probeer eens dit document in te geven op deze pagina http://www.jslint.com/


Die geeft zoveel waarschuwing en fouten terug dat hij ophoudt met ze weer te geven na een tijdje.


Bij iedere waarschuwing en error wordt wel goede raad gegeven van hoe het beter kan. Zeer handig.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Reageer