Melding hidden object

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 4.502

Melding hidden object

Regelmatig ,een paar keer per maand krijg ik bij het scannen van mijn computerbestanden de mededeling van Kaspersky,dat er een "hidden object" en wel (in) C:\sccfg.sys is aangetroffen en wordt geadviseerd om die in quarantaine te plaatsen dan wel te verwijderen.

Wat is dit voor "bestand";ik volg de aanwijzing steeds op,maar toch komt de waarschuwing terug bij opnieuw scannen.

Nog een aanvulling hier:

"Totaal compleet verschijnt er in een klein geel venster:

Er wordt regel 98 en dan weer 1 aangegeven.

De fout is : Object vereist of verwacht (???)

Kan J.I.T.foutopsporing niet uitvoeren.

Er zijn geen debuggers geregistreerd die de fout kunnen opsporen!"

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Melding hidden object

Geen flauw idee, maar met WSF heeft het weinig te maken denk ik... Op transport naar praktisch dus.

Edit: Probeer deze oplossing eens... :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.502

Re: Melding hidden object

Ik kreeg van Kaspersky eerder al de vraag of ik Folder Lock had geinstalleerd;medegedeeld dat ik het idd. als proef had gedaan en het niet meer verwijderd kon krijgen.

Het probleem met veel moeite naar de USA gemailed en men adviseerde om hem tijdelijk weer te gratis downloaden en mijn probleem zou zijn opgelost.

Een deel van de problemen,blokkeren van bepaalde bestanden en programma's werd opgeheven.

Echter dit laatste verhaal over de fout-melding bleef bestaan.

Kan ik alsnog de geadviseerde tijdelijke installatie van Folder Lock verwijderen en gaat dat lukken,ik heb het idee dat er een bepaald onderdeel zich vasthecht `ergens` in je bestanden

Kreeg van Kasper het advies om de in Quarantaine geplaatste C:\sccfg.sys te verwijderen uit de quarantaine,hetgeen ik dan ook maar deed en wacht de gevolgen wel af.

@Ger:Je verwijzing was overigens naar een door mij gestelde vraag bij Kasper :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Melding hidden object

@Ger:Je verwijzing was overigens naar een door mij gestelde vraag bij Kasper :D
Vandaar ook de :D

Ik snapte niet waarom je hier in het forum dat gaat over de software van Wetenschapsforum die vraag stelde terwijl je blijkbaar al wist wat de bron van je problemen was - niet Wetenschapsforum dus.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.502

Re: Melding hidden object

Ik meende een algemeen software (gerelateerd )onderwerp aan te kaarten op WSF en doelde niet op de WSF-software zelf.

Neem me niet kwalijk,dat ik die indruk heb gewekt!

Ik vond wrs. wel de bron van het hidden object,maar niet van de bij mijn vraag vermelde runtime-fout.

"Totaal compleet verschijnt er in een klein geel venster:

Er wordt regel 98 en dan weer 1 aangegeven.

De fout is : Object vereist of verwacht (???)

Kan J.I.T.foutopsporing niet uitvoeren.

Er zijn geen debuggers geregistreerd die de fout kunnen opsporen!"


Die bleef ,ondanks de adviezen,aanwezig.

Reageer