Springen naar inhoud

Rapvideo's

• Log in om te kunnen reageren

JohnnyLamb

JohnnyLamb

• >100 berichten
  • 108 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 december 2008 - 02:22

Vaak hoor je dat rapvideo's vrouw onvriendelijk zijn en dat meisjes dat gedrag kopiŽren. Ik denk dat het wel mee valt want als een meisje een gezond verstand heeft gebruikt ze dit (hopelijk) niet als voorbeeld.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

bobbyjong

bobbyjong

• >250 berichten
  • 377 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 december 2008 - 02:24

Eens, toch vind ik rapvideo's inhoudelijk dom. Maar het is nog dommer om ze te verbieden.

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 december 2008 - 12:11

Vaak hoor je dat rapvideo's vrouw onvriendelijk zijn en dat meisjes dat gedrag kopiŽren. Ik denk dat het wel mee valt want als een meisje een gezond verstand heeft gebruikt ze dit (hopelijk) niet als voorbeeld.

Ik hoop dat hetzelfde opgaat bij de 'jongens met gezond verstand'.
Meestal zie je de vrouwen in die videoclips nu niet bepaald met een lang gezicht staan dansen, en het is niet zo dat die rappers geen overdaad aan vrouwen ter hunne beschikking hebben.
Maar niet alleen vrouwen vinden dit (mogelijk) een negatief beeld, maar ook mannen.

Ikzelf zou een persoon (man of vrouw, eender wat) nooit op die manier bekijken, zodat het meer voorwerp/eigendom wordt, dan persoon.

Maar bon, zolang beide partijen (in dit geval de rapper en de vrouwen in die clip bv) beiden geen bezwaren op elkaars gedrag hebben, valt er niet veel aan te doen.

mijn conclusie: Laat ze doen, zolang ze er gelukkig mee zijn. Er zijn ergere dingen, waar 1 van de partijen niet mee akkoord is, en die zijn dringender om aan te pakken.
"Beep...beep...beep...beep"
~Sputnik I

JohnnyLamb

JohnnyLamb

• >100 berichten
  • 108 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 december 2008 - 19:23

Klopt, het is ook een negatief beeld, maar ik bedoelde met ''Ik denk dat het wel mee valt'' het kopieergedrag van meisjes.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures