Rapvideo's

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 108

Rapvideo's

Vaak hoor je dat rapvideo's vrouw onvriendelijk zijn en dat meisjes dat gedrag kopiëren. Ik denk dat het wel mee valt want als een meisje een gezond verstand heeft gebruikt ze dit (hopelijk) niet als voorbeeld.

Gebruikersavatar
Berichten: 377

Re: Rapvideo's

Eens, toch vind ik rapvideo's inhoudelijk dom. Maar het is nog dommer om ze te verbieden.

Berichten: 817

Re: Rapvideo's

Vaak hoor je dat rapvideo's vrouw onvriendelijk zijn en dat meisjes dat gedrag kopiëren. Ik denk dat het wel mee valt want als een meisje een gezond verstand heeft gebruikt ze dit (hopelijk) niet als voorbeeld.
Ik hoop dat hetzelfde opgaat bij de 'jongens met gezond verstand'.

Meestal zie je de vrouwen in die videoclips nu niet bepaald met een lang gezicht staan dansen, en het is niet zo dat die rappers geen overdaad aan vrouwen ter hunne beschikking hebben.

Maar niet alleen vrouwen vinden dit (mogelijk) een negatief beeld, maar ook mannen.

Ikzelf zou een persoon (man of vrouw, eender wat) nooit op die manier bekijken, zodat het meer voorwerp/eigendom wordt, dan persoon.

Maar bon, zolang beide partijen (in dit geval de rapper en de vrouwen in die clip bv) beiden geen bezwaren op elkaars gedrag hebben, valt er niet veel aan te doen.

mijn conclusie: Laat ze doen, zolang ze er gelukkig mee zijn. Er zijn ergere dingen, waar 1 van de partijen niet mee akkoord is, en die zijn dringender om aan te pakken.
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Gebruikersavatar
Berichten: 108

Re: Rapvideo's

Klopt, het is ook een negatief beeld, maar ik bedoelde met ''Ik denk dat het wel mee valt'' het kopieergedrag van meisjes.

Reageer