Springen naar inhoud

Itunes

• Log in om te kunnen reageren

Chillobillo

Chillobillo

• >100 berichten
  • 105 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 december 2008 - 19:39

Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen, zo niet, mijn excuses.

Ik wil graag bij alle nummers in iTunes album plaatjes hebben. Maar ik heb verder geen creditcard of wat dan ook, dus ik kan geen account aanmaken. Mijn moeder echter wel en heeft ook een account. Wat ik mijzelf nu afvraag: is het mogelijk om, op mijn eigen computer, in te loggen op het account van mijn moeder, daarmee album plaatjes ophalen, zonder dat zij daar 'last' van heeft? Hiermee bedoel ik dat haar play-list op haar eigen computer er niet onder lijdt. Dat ze plotseling niet allemaal nummers/plaatjes van mij heeft o.i.d.

Alasvt bedankt!

EDIT: Ja, ik weet het. Klein typ foutje in de titel, het moet iTunes zijn, niet Itunes..

Veranderd door Chillobillo, 09 december 2008 - 19:47

Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 december 2008 - 22:42

De liedjes staan op jullie computers, dus niet op een database van iTunes o.i.d. (enfin, daar óók, maar je hebt daar een kopietje van gedownload naar je respectieve computer dus). Door met een bepaalde account in te loggen op een computer verandert daar niets aan.

Of iTunes zou rare dingen moeten doen, maar dat zou me verbazen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures