E-waves chip

Moderator: physicalattraction

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 588

E-waves chip

als Omega Pharma beweert dat zo'n chip schadelijke stralen van een gsm kan neutraliseren, dan wil ik eens weten hoe je dat voor elkaar krijgt?

concreet: de chip stuurt een tegenfase signaal, om op die manieer de schadelijke stralingen tegen te houden.

hoe werkt dat?

de vraag is nu:

-is dat een revolutioneer chip? indien ja=> waarom bouwen we dan géén gigantische E-waves toren in Tsjernobyl om al die Gamma-stralingen te neutraliseren? perslot van rekening is Gamma-straling ook een elektro-magnetische straling.. een bedenking

- de bedenkers van deze chip zijn al meer dan 6jaar bezig (?) => waarom niet zo'n drie jaar terug, werd dit niet geïntroduceert in de nieuwe gsm (Iphone?)

- een kort en een laatste vraag: is het mogelijk om gelijk welke vorm van elektro-magnetisme (licht, kosmische, alfa, beta; gamma-stralingen, ....) een tegenfase signaal te sturen? zeg maar pro-elektro-magnetisme <=> contra-elektro-magnetisme?

(vgl met zwaartekracht <=> anti-zwaartekracht)

eerlijk is eerlijk=> ik heb hier zo mijn bedenkingen bij, bij deze E-waves chip :D
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!

Berichten: 16

Re: E-waves chip


Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: E-waves chip

Vooral het woord "kwantumfysisch" doet het hem. Dat maakt dat zelfs de knapste natuurkundigen niet meer kunnen volgen waar het over gaat. Het gaat dan ook nergens over.

Berichten: 582

Re: E-waves chip

Besteed je 40 euro maar aan iets anders...

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: E-waves chip

eerlijk is eerlijk=> ik heb hier zo mijn bedenkingen bij, bij deze E-waves chip :D
Zeer, zeer terecht.

Ik zie trouwens dat (ze beweren dat) het verkrijgbaar is in de apotheek?

Aan de andere kant, Martine Jonckheere is overtuigd, dus dat zegt wel wat.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: E-waves chip

Aan de andere kant, Martine Jonckheere is overtuigd, dus dat zegt wel wat.
Sinds wanneer is Martine Jonckheere een autoriteit op vlak van de fysica?
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 582

Re: E-waves chip

De professoren van de Vakgroep Informatietechnologie, werkzaam in het domein

van elektromagnetische golven, spreken hun grootste twijfels uit over het nut van

de E-waves Phone Chip. Ze stellen voor dat Omega Pharma een onafhankelijke

test van de chip laat uitvoeren door een gecertifieerd en Europees erkend

onderzoekslaboratorium.
Ben echt eens benieuwd wat eruit zal voortvloeien...
Ik zie trouwens dat (ze beweren dat) het verkrijgbaar is in de apotheek?
Inderdaad... kostprijs van 40 euro.
Aan de andere kant, Martine Jonckheere is overtuigd, dus dat zegt wel wat.
:D

Reageer