Hoe kan ik zien welke mod iets wijzigt?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 88

Hoe kan ik zien welke mod iets wijzigt?

Hallo allemaal, ik had gisteren een post gemaakt in het quantummechanika stukje: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...st&p=476728

Die post is echter gemodereert. Op zich om logische redenen. Mijn vraag is hoe ik kan zien wie dit geweest is? Niet dat het in dit geval echt belangrijk is, maar ik vraag het me gewoon af. Wie weet of dat nog eens belangrijk is in de toekomst.
Mankind censure injustice fearing that they may be the victims of it, and not because they shrink from committing it.

~Plato, The Republic

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Hoe kan ik zien welke mod iets wijzigt?

Dat kun je niet zien (en ik kan me niet meteen een geval indenken waarbij het echt relevant zou zijn). Maar doorgaans zal je van wijzigingen op de hoogte gesteld worden, en vaak zal bij een edit de naam van de moderator verschijnen.

Edit: titel even aangepast, kwestie van duidelijkheid.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Hoe kan ik zien welke mod iets wijzigt?

Ik was het :D

Meestal zet een mod zijn naam erbij wanneer hij iets aanpast, ik was het dit keer vergeten. Ik heb het er alsnog bij gezet. Doorgaans zal het een moderator van het betreffende forum zijn (zoals nu), maar niet altijd.

Toelichting (al zeg je zelf al dat je het begrijpt): je citeerde de gehele tekst van Strangequark, die vrij lang was. Over het algemeen is het niet nodig om een volledig bericht te quoten, als je toch op het 'algemene bericht' ingaat en niet op specifieke delen. Scheelt weer wat scroll-werk.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 88

Re: Hoe kan ik zien welke mod iets wijzigt?

Dank jullie.

:D
Mankind censure injustice fearing that they may be the victims of it, and not because they shrink from committing it.

~Plato, The Republic

Reageer