Persoonlijke informatie bij de kalender

Reageer
Berichten: 15

Persoonlijke informatie bij de kalender

Als iemand iets plaats op de kalender, kun je zijn persoonlijke gegevens zien (zoals aantal berichten, woonplaats). Ik denk dat dit niet bewust is gedaan; misschien vergeten aan te passen bij de wijziging op de rest van het forum?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Persoonlijke informatie bij de kalender

Welk kalender item bedoel je?
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 15

Re: Persoonlijke informatie bij de kalender

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?a...amp;event_id=43

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?a...mp;event_id=153


hier zie je de persoonlijke gegevens van Miels en Lenin. Ik heb eens gekeken en ik zie het ook bij andere items.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Persoonlijke informatie bij de kalender

Dit zijn gegevens die een gebruiker zelf in zijn of haar profiel kan zetten (behalve het aantal berichten dat de gebruiker heeft gepost). Als iemand niet wenst zijn zijn of haar woonplaats openbaar wordt, moet die gebruiker die invulvelden in het profiel open laten.

Ik zie het probleem niet zo.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Persoonlijke informatie bij de kalender

Als iemand iets plaats op de kalender, kun je zijn persoonlijke gegevens zien (zoals aantal berichten, woonplaats). Ik denk dat dit niet bewust is gedaan; misschien vergeten aan te passen bij de wijziging op de rest van het forum?
De woonplaats stond standaard ook hier bij berichten onder de gebruikersnaam, net als wat andere dingen. Om de overzichtelijkheid te bevorderen is die informatie echter weggehaald. Het zou wel zo netjes staan om die "look" uniform te maken, en de informatie dus ook bij de kalenderitems te verwijderen.


Ik zal zo eens kijken of ik makkelijk kan vinden hoe ik die informatie kan verbergen. Het heeft m.i. echter niet een erg hoge prioriteit, dus als het erg lastig blijkt te zijn laat ik het toch maar achterwege.


Bedankt voor het aankaarten!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Persoonlijke informatie bij de kalender

Ik zal zo eens kijken of ik makkelijk kan vinden hoe ik die informatie kan verbergen.
Het bleek makkelijk aan te passen, dus dat is ook gedaan.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer