Springen naar inhoud

ontwerp wedstrijden

• Log in om te kunnen reageren

Poll: hoe sta jij tegenover een regelmatig terugkerende logoontwerpwedstrijd? (16 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. =) (8 stemmen [50.00%])

Percentage van stemmen: 50.00%

2. =( (8 stemmen [50.00%])

Percentage van stemmen: 50.00%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

richel_richel

richel_richel

• >250 berichten
  • 266 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2005 - 01:38

ik vond het zelf wel leuk om logo's te ontwerpen voor jullie en ik heb gezien dat er nog vele andere mensen creatief bezig geweest zijn. en daarom kwam ik op het idee om zoiets misschien op regelmatige basis te doen.
als een soort prijsvraag. dat je 2 maanden de tijd hebt om iets in te sturen (ik noem maar wat) en dat het beste logo dan de komende 2 maanden het wetenschapsforum logo wordt. :shock:
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8248 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 mei 2005 - 07:24

Op zich kan een ontwerpwedstrijd best wel leuk zijn. Echter om telkens het loge van het forum te veranderen zie ik niet zitten. Dit zorgt voor een zekere onrust lijkt me.
"Meep meep meep." Beaker

Demelza

Demelza

• >25 berichten
  • 87 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2005 - 10:44

Het logo is iets herkenbaars. Dit moet dus niet om de haverklap veranderd gaan worden!

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 19 mei 2005 - 10:49

Het logo is iets herkenbaars. Dit moet dus niet om de haverklap veranderd gaan worden!

Helemaal mee eens. Bovendien siert het niet alleen onze pagina, maar zal het ook in banners etc. worden verwekt die op andere sites kunnen worden geplaatst. Het duurt een tijd voordat een beeldmerk herkenbaar is, door het regelmatig te vervangen gooi je eventueel opgebouwde status weer zo het raam uit...

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 mei 2005 - 13:26

Ik ben voor, ik vindt het ten eerste wel leuk om nieuwe logos te zien, en ten tweede is het ook wel leuk, als het aanzicht van het forum om de paar maanden verandert.

richel_richel

richel_richel

• >250 berichten
  • 266 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2005 - 16:23

snap dat het logo idd iets is wat we moeten houden. misschien zouden we het logo in een soort banner moeten plaatsen. en dat die banner elke maand veranderd. met wel hetzelfde logo erin verwerkt.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8248 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 mei 2005 - 17:31

Wat is het directe nut van het vervangen van de logo's om de maand (of 2 maanden wat mij betrefd)? Je zaait slechts verwarring. Mensen moeten weer wennen. En jij kan lekker creatief bezig zijn. Ik ben niet van mening dat het iets nuttigs bijdraagd aan het forum. This is just my humble opinion.
"Meep meep meep." Beaker

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 mei 2005 - 18:01

Helemaal mee eens. Bovendien siert het niet alleen onze pagina, maar zal het ook in banners etc. worden verwekt die op andere sites kunnen worden geplaatst. Het duurt een tijd voordat een beeldmerk herkenbaar is, door het regelmatig te vervangen gooi je eventueel opgebouwde status weer zo het raam uit...

Hier ben ik het mee eens.

richel_richel

richel_richel

• >250 berichten
  • 266 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2005 - 23:04

zoals ik al zei. niet het hele logo. dat was misschien dwaze opmerking.
maar neem een bedrijf als de albert heijn. die hebben ongeveer gedaan wat ik bedoel.
wel hetzelfde logo gebruikt maar in een ander soort bannertje gezet.
zo blijft het herkenbaar en duidelijk. maar toch af en toe een nieuw jasje. zoals trouwens zoveel merken doen. coca cola heeft al vanaf het begin hetzefde logo maar toch verandert het etiket geregeld.
google. bijv. altijd zelfde letters maar ook elke maand een ander thema dingetje eromheeen.
ik weet niet. ik denk dat vernieuwing niet altijd slecht moet zijn. maar we moeten idd het herkenbare logo erin houden. sorry voor misverstanden.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures