[chemie] structuurformules tekenprogramma

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 3

[chemie] structuurformules tekenprogramma

Hey,

zou er iemand mij kunnen helpen met het vinden van een tekenprogramma dat o.a. structuurformules kan tekenen?(gratis te downloaden:p)

Heb al een paar programma's proberen te downloaden... maar die blijken niet te werken... of bij sommige kan ik de formules niet kopiëren naar powerpoint... ik zou dit nodig hebben voor mijn powerpoint presentatie van mijn project organische moleculen, waar ik de structuur van de moleculen moet kunnen weergeven om bepaalde reacties uit te leggen...

Ik appreciëer alle hulp... een link, een naam van een programma,...

xxx Shadowke

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [chemie] structuurformules tekenprogramma

Welkom op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.

Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

Quote[td] [color="#808080"][b][u]VAKGEBIED-TAGS[/u][/b] [i]Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel. bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.[/i] [/color] [/td]
Hebben we even voor je gedaan. Denk je er de volgende keer zelf aan?[/color]
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 817

Re: [chemie] structuurformules tekenprogramma

Als je even vals wil spelen: Praktisch elke stof heeft online wel ergens een structuurformule staan. En die kan je netjes kopiëren. Op zich niet echt het programma waar je naar op zoek bent.

Daarnaast heb ik iemand in de klas gehad die het deed via word. Ik weet niet zo meteen hoe, maar het is dus blijkbaar wel te doen.
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Berichten: 7.068

Re: [chemie] structuurformules tekenprogramma

Hier staat vast wel iets tussen dat je kan gebruiken.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.167

Re: [chemie] structuurformules tekenprogramma

Hydrogen economy is a Hype.

Reageer