6e verjaardag

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

6e verjaardag

Ben ik nu de eerste die dit opmerkt??


*Ahum*


Uit:de knop bovenaan: Over WSF


Over Wetenschapsforum

Wetenschapsforum.nl is opgestart op 13 januari 2003 door Jeroen Staudt, als laagdrempeliger alternatief voor nieuwsgroepen.


6 (!) Jaar alweer!!

Bij deze mijn hartelijke felicitaties aan het hele WSF team en de leden, zonder wie WSF niet zo groot was geworden als zij nu is!!

:D
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: 6e verjaardag

Op de kalender staat de 14de vermeld als verjaardag van WSF :D
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: 6e verjaardag

Inderdaad vreemd. Echter en maar: ik heb even snel gekeken, en de registratiedatum van Bro staat op 13 januari 2003. Dus toch echt de 13e. Misschien is het eerste bericht pas een dag later geplaatst, maar dat is niet de oprichting van het forum.

Miels zit (denk ik) abuis.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: 6e verjaardag

Bro was als ik het goed heb de eerste admin en deze gebruiker wordt aangemaakt bij de installatie; het zou dan ook kunnen dat wsf pas de 14 online is gegaan.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: 6e verjaardag

Ach, het is maar wat je afspreekt als startmoment, toch? Hoe dan ook: registratie van de eerste gebruiker lijkt mij de aardigste definitie. Dus dat maakt het de 13e!


Kortom: In "Over WSF" staat het goed, op de kalender zal ik het aanpassen.


Mijn felicitaties en dank gaan uit naar iedereen hier, zowel crew als gebruikers!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: 6e verjaardag

gefeliciteerd WSF!
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: 6e verjaardag

Gelukkig verjaardag ...


En wie mag de kaarsjes nu uitblazen? Of belangrijker ..... waar staat die taart ergens?
Eric

Berichten: 817

Re: 6e verjaardag

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Gezien de gelegenheid zijn een paar dwaze smileys wel op z'n plaats.
"Beep...beep...beep...beep"

~Sputnik I

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: 6e verjaardag

Ik doe mee:


Afbeelding Afbeelding


Afbeelding Afbeelding
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 4.246

Re: 6e verjaardag

Tijd voor een prijsvraag, Miels? :D
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: 6e verjaardag

@Miels; vanaf nu is dat dus per conventie 13 jan 2003 :D


Voila; proficiat wsf !!!!
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: 6e verjaardag

Miels schreef:Ach, het is maar wat je afspreekt als startmoment, toch? Hoe dan ook: registratie van de eerste gebruiker lijkt mij de aardigste definitie. Dus dat maakt het de 13e!


Kortom: In "Over WSF" staat het goed, op de kalender zal ik het aanpassen.


Mijn felicitaties en dank gaan uit naar iedereen hier, zowel crew als gebruikers!
Zullen we het erop houden dat 13 januari de ingebruikname is, en 14 januari de officiële opening :D
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: 6e verjaardag

Kan, maar dat maakt 't lastiger. Zullen we gewoon de 13de aanhouden? Anders zouden we ook nog een herdenking kunnen organiseren voor de overstap van phpBB naar invision (dus WSF nieuwe stijl), het moment dat de eerste spade de grond in ging, de datum dat de domein naam werd geregisteerd etc etc.


Dat worden dus veel feestjes....

:D
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: 6e verjaardag

Kan, maar dat maakt 't lastiger. Zullen we gewoon de 13de aanhouden? Anders zouden we ook nog een herdenking kunnen organiseren voor de overstap van phpBB naar invision (dus WSF nieuwe stijl), het moment dat de eerste spade de grond in ging, de datum dat de domein naam werd geregisteerd etc etc.
De dag dat iedere vrijwilliger registreerde, de dag dat ze vrijwilliger werden, de dag dat Jan en TD geridderd werden, ...
Wouter_Masselink schreef:Dat worden dus veel feestjes....

:D
Wat erg! Raspoetin toevallig zin om een feestcommissie te vormen? :P


Ik was het alweer glad vergeten eigenlijk, maar proficiat aan Wetenschapsforum!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 771

Re: 6e verjaardag

E.Desart schreef:Gelukkig verjaardag ...


En wie mag de kaarsjes nu uitblazen? Of belangrijker ..... waar staat die taart ergens?

Maar nog belangrijker:

Zal er na delen met meer dan 16000 gebruikers nog een stukje voor ons over zijn?


:D

Reageer