[Folding] gpu

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 300

[Folding] gpu

Aller eerst iedreen is zeer goed aan vouwen proficiat :D

Nu vouw ik zelf, niet zo veel maar toch alle beetjes helpen. Ik zouw wel eens een GPU cleint willen proberen maar ik vind mij GPU niet echt terug in de lijst, ik heb een nvidia Quadro NVS 160M, ik vind echter wel in die lijste GPU's, die in plaats van het nummer 160, een lager nummer hebben dus volgens mij ( ik ben niet echt goed in pc) ouder zijn dan de mijn of heb ik het hier verkeerd.

Wat dus eigenlijk mijn vraag is zouw ik het eens proberen om een GPU cleinte te installer of zal hij toch niet werken?

Wat ik ook wou vragen is of er niet iemande die wel wat met pc om kan gaan eens de faq folding@home

topic zouw kunnen bij werken zo dat daar ook een instal gids in staat voor de GPU versie, dit zouw mensen als mijn helpen met de instaltie hier van.

Berichten: 422

Re: [Folding] gpu

Dit zal misschien mogelijk zijn hoor: hij staat idd niet rechtstreeks in deze lijst, maar door even door te klikken op één van die NVS'en, blijkt dat jouw NVS 160M "New solution" zou zijn. Het is in ieder geval het proberen waard :D

Een guide ivm met GPU kun je hier reeds vinden hé, dat is vertaald door 1 van de WSF-members dacht ik :D

Indien er nog bijkomende vragen zouden zijn, laat maar komen ;)

Ik heb zelf behoorlijk wat problemen gekend om het geheel in werking te krijgen, maar ik vouw dan ook op 3 GPU's (binnenkort 4, heb nog 1 Dummy nodig) :P

EDIT: merk net dit topic op, waar iemand probeert om z'n NVS 160M aan de praat te krijgen, zonder succes. Dit is echter al een tiijdje terug, dus kan het wel zijn dat het nu wel zou werken. Wie niet waagt, niet wint :P

BTW: wie vouwt de 15000e WU in het WSF-team? :P
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 422

Re: [Folding] gpu

Indien je een poging zou ondernemen om deze kaart te laten vouwen, laat iets weten hé :D
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 300

Re: [Folding] gpu

oh ja sorie heb een poging gedaan en het lukte niet had het zelfde voor als de persoon van dat forum waar je een link van hebt geplaatst best wel dom het word wachten op een nieeuw update en hoop dat hij dan wel ondersteunde word

ps ik heb gecontroleerd dat ik de recente driver had dat was zo dus daar zie ik geen oplossing

Berichten: 422

Re: [Folding] gpu

Dat is jammer, hoogstwaarschijnlijk zal er ook geen update meer komen voor de Quadro NVS 160M, als hij nu nog steeds niet ondersteund wordt... :D

Niet getreurd, je cpu kan ook wel wat aan zo te zien :P
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 300

Re: [Folding] gpu

het gaat wel ik kwam recente iemand tegen die zei dat het zins enkeldagen wel gaat en inderdaad nu ik in de lijst kijk staat hij er nu tussen ga, het alvast morgen midag proberen

offtopic soms vraag ik mij af hoe dit soort dingen kan de dag dat ik en Yoste keken moet zo wat de laaste dag zijn dat hij er niet tussen stond van toeval gesproken

@yoste bedankt voor de tips die ik nu toch zal kunnen gebruiken XD

ps mensen al hoe wel het niet is aangekondig merk ik toch dat er een heelboel nieuw kaarten op lijst staan als jouw zo als de mijn niet ging in het verleden bekijk het dan nu toch nog maar nog eens zo staat bv 320 de op volger van mijn kaart er nu ook op dit was toen ik de topic opende nog niet het geval

Reageer