Reactie op een pb

Gesloten
Berichten: 261

Reactie op een pb

ik kreeg dit bericht in een pb
Wat ben jij toch een ongelofelijke muggenzifter. Onbegrijpelijk dat er nog moderators zijn die in discussie willen treden met jou.
Dus beledigen in een pb mag wel ? Een erge laffe manier om dit aan mij duidelijk te maken !

Alle bewijs voor mijn gelijk is overal in de wereld terug te vinden. Maar daar moet je wel een paar dingen voor doen:

1. Zet morgen nou eens niet je oog kleppen op. De problemen in de wereld zijn net een potje schaken als je maar 1 stap vooruit kijkt dan zul je het spelletje verliezen. Om verder te komen moet je verder kijken dan naar de oppervlakte.

2. Ga eens op zoek waarom wij mensen zo slecht met elkaar omgaan. En neem daarbij je eigen aandeel eens onder de loep.

3. Accepteer dat wij mensen zijn die je niet alles kunt verwijten. Als je bereid bent naar de mens en zijn situatie te kijken dan zul je de mens veel beter begrijpen.

4. Luister eens meer naar je gevoel. De meesten van jullie zeggen wel dat jullie tegen kritiek kunnen maar als je goed naar je gevoel luistert dan zal je merken dat je het eigenlijk helemaal niet kunt.

5. Het grote egoisme maakt de wereld kapot. We denken alleen maar aan ons zelf maar daarmee krijgen we geen wereld de acceptable is voor ons allemaal.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maar dit is voor jullie allemaal nog hogere school "sociaal emotionele wetenschappen".

Dit is voorlopig mijn laatste bericht. Ik voel me hier eigenlijk al heel lang niet welkom. Jullie zijn nog lang niet toe aan een vreedzame wereld. Er zullen eerst nog veel meer doden in de wereld moeten vallen, veel ruzie's moeten worden uitgevochten voordat jullie eindelijk zullen begrijpen wat er nou echt met de mensheid loos is. Het is alleen zo *** dat dat jullie daarmee ook mijn wereld verzieken.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Reactie op een pb

Dus beledigen in een pb mag wel ?
Een merkwaardige conclusie. Als iemand een steen door je raam gooit wil dat toch ook niet zeggen dat het mag?! In plaats van dan de straat op te rennen en de gehele wijk te beschuldigen van vandalisme lijkt het mij passender om rustig op het politiebureau aangifte te doen....
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maar dit is voor jullie allemaal nog hogere school "sociaal emotionele wetenschappen".

(...) Jullie zijn nog lang niet toe aan een vreedzame wereld. Er zullen eerst nog veel meer doden in de wereld moeten vallen, veel ruzie's moeten worden uitgevochten voordat jullie eindelijk zullen begrijpen wat er nou echt met de mensheid loos is. Het is alleen zo *** dat dat jullie daarmee ook mijn wereld verzieken.
Wie zijn "jullie"? Je scheert iedereen wel over 1 kam zo, vind je zelf niet? Denk je dat een dergelijke pb representatief is voor de populatie gebruikers op dit forum?

Zoals ik al duidelijk probeerde te maken zie ik ook niet het nut om je reactie hier openbaar op het forum te geven. Als je een klacht hebt met betrekking tot een door jou ontvangen pb is het verstandiger om iemand van het team hiervan op de hoogte te brengen. Een openbare discussie heeft geen zin.

Verdere communicatie kan dus via pb verlopen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten