Springen naar inhoud

Lecture page

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

leergierig

leergierig

• >25 berichten
  • 82 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 januari 2009 - 19:46

hej!

Ik luister soms graag naar interessante lezingen van elk onderwerp zo lang het maar boeiend en leerrijk is dus daarom wil ik dit hier starten. Ik weet niet of hier al zoiets aanwezig is maar toch probeer ik het.

Op dit topic zou het leuk zijn om lezingen te posten, op deze manier:

1) Titel van lezing (direct link van maken?)
2) korte samenvatting (zeer kort)
4) Taal (van lezing)

Mijn bijdragen:

Science and the taboo of psi" with Dean Radin
Er wordt gesproken over de mogelijkheid van "psychic" vermogens, met bewijzen die dit min of meer onderbouwen.
English

Randy Pausch Last Lecture: Achieving Your Childhood Dreams
Mr. Pausch overloopt zijn eigen leven, en geeft studenten tips om hun cariére te maken (laatste lezing voor zijn dood, dit is een klassieker)
English

Hopelijk wordt dit een "lecture database"! 8-)

Veranderd door leergierig, 27 januari 2009 - 19:54

"Nothing is what you think it is"

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

leergierig

leergierig

• >25 berichten
  • 82 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 februari 2009 - 14:18

Geen lezing maar een goede docu.

Do We live in an Illusion?
Unified field theory?
English

Veranderd door leergierig, 01 februari 2009 - 14:19

leergierig

leergierig

• >25 berichten
  • 82 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 februari 2009 - 17:47

Audio van "The pleiadians"

part1 of 20
In deze toch wel lange audio tape, hoort men een alternatieve kijk op de wereld en onze mensheid ook op realiteit.
English

voor sommige kan dit materiaal, esoterisch lijken en dat is het ook. Toch vindt ik dat zelfs de wetenschappelijke gemeenschap er eens moet in kijken. enjoy (dit is niet zo erg wetenschappelijk, maar graag zou ik jullie mening erover hebben?)

moderators sluit dit topic aub niet, ik heb jullie proberen te contacteren over het al dan niet mogen posten van deze clip. Ik heb geen antwoord gekregen van julie.

Veranderd door leergierig, 01 februari 2009 - 17:50

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44881 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 februari 2009 - 18:39

http://esoterie.startpagina.nl/

varia
Voor elck wat wils.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

leergierig

leergierig

• >25 berichten
  • 82 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 februari 2009 - 20:20

Niet mijn stijl ^^

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 februari 2009 - 20:24

En helemaal niet onze stijl. Dit moet geen startpagina worden voor de wildste theorieën. Eén onderwerp per topic lijkt me meer dan genoeg. En aangezien het hier om grens- en pseudowetenschap gaat, kan dat in het theorie-ontwikkelingsforum, enkel indien er voldoende onderbouwd wordt. Let wel:

Post over UFO's, creationisme, leilijnen, Intelligent Design, paranormale zaken etc. maken dus een grote kans om op slot te gaan.

Mocht je toch dergelijke onderwerpen willen bespreken, dan willen we wel dat er wetenschappelijk over gediscussieerd wordt. De geopperde theorieën dienen dus te voldoen aan de gestelde regels van de wetenschap. Het is niet voor niets een wetenschappelijk forum. Als je op een niet-wetenschappelijke manier over deze onderwerpen wilt filosoferen, raden wij je het "Mysterie- en wetenschapforum" aan (waar wij overigens geen banden mee hebben).

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures