Verwijderen verwijzing boutberekeningen

Moderator: Miels

Gesloten
Berichten: 4.502

Verwijderen verwijzing boutberekeningen

Aangezien ik tot heden geen computerprogramma's ken,die berekeningen maakt voor bout-verbindingen,maakte ik in een periode van een jaar of tien,na veel gezoek en overleg met oa.Staalinstituut en uni's met hogescholen,een programma,dat m.i. interessant is voor voor bouw-en werktuigbouwstudenten en praktiserenden.


Het verwondert mij dan ook grotelijks,dat,toen ik een verwijzing deed onder constructies-en sterkteleer naar mijn desbetreffende website,die zeer snel werd verwijderd.


Ik meende een goede daad te doen voor leergierigen,maar de desbetreffende moderator zal het wel weer als reclame beschouwen.


Een verwijzing naar een methode Crosse of Clapeyron;hoe worden deze beschouwd.Ik plaats me overigens niet op hun hoogte om duidelijk te zijn!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Verwijderen verwijzing boutberekeningen

Oktagon,


Hoort dit niet in feedback?


Het zou misschien nuttig kunnen zijn om een sticky te plaatsen waar nuttige freeware software in constructies-en sterkteleer (en eventueel andere subfora waar nuttig) of speciaal belangrijke documenten en methodes in gepost kunnen worden (via mods).


Hoef je alleen naar die sticky te verwijzen en de mods hebben controle hoe het er in verschijnt.


Als je dit telkens in gewone posts zou herhalen geraakt het ook telkens verloren in de massa en blijft de vraag zich herhaald stellen: "kan dit zo of niet".
Eric

Berichten: 4.502

Re: Verwijderen verwijzing boutberekeningen

Dus naar de feedback,hopenlijk levert dat geen strafpunten op wegens doublure! :D

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Verwijderen verwijzing boutberekeningen

natuurlijk niet, ik sluit deze nu, en verwijs voor verdere discussie naar deze topic.
Appareo decet nihil munditia?

Gesloten