Advies verhuizing vraag

Reageer
Berichten: 4.502

Advies verhuizing vraag

Op advies nu mijn vraag bij de feedback:

Aangezien ik tot heden geen computerprogramma's ken,die berekeningen maakt voor bout-verbindingen,maakte ik in een periode van een jaar of tien,na veel gezoek en overleg met oa.Staalinstituut en uni's met hogescholen,een programma,dat m.i. interessant is voor voor bouw-en werktuigbouwstudenten en praktiserenden.

Het verwondert mij dan ook grotelijks,dat,toen ik een verwijzing deed onder constructies-en sterkteleer naar mijn desbetreffende website,die zeer snel werd verwijderd.

Ik meende een goede daad te doen voor leergierigen,maar de desbetreffende moderator zal het wel weer als reclame beschouwen.

Een verwijzing naar een methode Cross of Clapeyron;hoe worden deze beschouwd.Ik plaats me overigens niet op hun hoogte om duidelijk te zijn!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Advies verhuizing vraag

Er is via persoonlijke communicatie contact opgenomen met Oktagon.

In het algemeen geldt:
  1. Een apart topic wijden aan een verwijzing naar een eventueel handig stuk informatie uit eigen pen is indirect een uitnodiging voor anderen om ook op die manier de aandacht op hun site te vestigen. In vele gevallen zal het dan om spam (=ongewenste informatie) gaan. Daarom staan wij dat niet toe.
  2. Een link binnen een topic moet direct gerelateerd zijn aan een vraag binnen dat topic en er antwoord op geven. Open je een apart topic met een link dan moet daar een aanleiding voor zijn. Bijvoorbeeld een zijstraat/vraag binnen een ander topic die aanleiding kan zijn voor een nieuwe discussie.
  3. De juiste plek om links naar goede informatie te plaatsen is het Handige links topic: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=56709
.

De specifieke website waar het hier om gaat is toegankelijk vanaf de zeelandnet link, die al geruime tijd onder bouwkunde in het Handige links topic vermeld staat.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Reageer