[microcursus] reguliere expressies in php

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

[microcursus] reguliere expressies in php

Plaats in deze topic je vragen en opmerkingen over de [microcursus] reguliere expressies in PHP

Er is ook een volledig overzicht van alle cursussen, FAQ's en handleidingen
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 61

Re: [microcursus] reguliere expressies in php

heel goed bedankt voor deze fantastisch cursus

ik heb geleest maar en nu oefeningen proberen

mijn suggestie misschien beter beetje inleiding voor mensen dat nooit programmeren hebben gedaan

en mijn vraag is welke versie is gevraagd voor oefenen?
Dit is een nederlandstalig forum derhalve verwachten we ook van onze gebruikers dat ze de nederlandse taal vaardig zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [microcursus] reguliere expressies in php

heel goed bedankt voor deze fantastisch cursus
Bedankt, en graag gedaan! :eusa_whistle:
mijn suggestie misschien beter beetje inleiding voor mensen dat nooit programmeren hebben gedaan
Hebben we over gedacht, maar eigenlijk vrij vlot terzijde geschoven omdat reguliere expressies toch echt wel basiskennis van de programmeertaal die je gebruikt vergen om er überhaupt iets aan te hebben.
en mijn vraag is welke versie is gevraagd voor oefenen?
Welke PHP-versie je nodig hebt bedoel je? PRCE-functies zitten sinds versie 4 in PHP, dus versie 4 of hoger is voldoende.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 38

Re: [microcursus] reguliere expressies in php

Welke PHP versie bedoel je?

Niet dat het heel erg veel gaat uitmaken voor zover ik weet, PHP4 al dan niet PHP5, de laatst genoemde wordt ook door de meeste hosters gebruikt. Om veiligheidsredenen lijkt het mij wel het best met de laatste versie aan de slag te gaan, maargoed, dit geldt zo goed als voor alle software.

Edit: Ger is me voor :eusa_whistle:

Reageer