Welkom Gast
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Wetenschapsforum moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, zelf nieuwe onderwerpen starten, op de hoogte blijven van reacties, en deze balk verdwijnt. Lees hier meer.
Voor mensen die nog onbekend zijn met internetfora hebben we deze uitleg.
( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
23 May 2010, 15:25
Bericht
|
|
|
Main Moderator Berichten: 12.861 |
Vanmorgen is er een nieuwe ridder toegetreden tot de orde der berichtenplaatsers. Met het plaatsen van zijn 10.000e bericht werd Ypsilon tot ridder geslagen. Ypsilon, van harte gefelicteerd, welkom aan onze tafel en bedankt voor 10.000 nuttige en aangename berichten!
-------------------- "Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix - |
|
|
|
23 May 2010, 15:33
Bericht
|
|
|
Main Moderator Berichten: 22.022 |
De tafel geraakt zo stilaan wel gevuld
Welkom en gefeliciteerd -------------------- "Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
|
|
|
|
23 May 2010, 15:57
Bericht
|
|
|
Moderator Berichten: 26.515 |
De tafel geraakt zo stilaan wel gevuld "On second thoughts, let's not go to Camelot. It is a silly place... (maar toch bedankt voor al je werk.) -------------------- ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270 |
|
|
|
23 May 2010, 16:52
Bericht
|
|
|
Main Moderator Berichten: 10.437 |
Dank jullie wel. Het is me een eer om mijn nederige voeten bij jullie onder de tafel te mogen schuiven.
-------------------- There is no ypsilon, only Zuul!
|
|
|
|
23 May 2010, 18:25
Bericht
|
|
Ervaren gebruiker![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 346 |
Vanmorgen is er een nieuwe ridder toegetreden tot de orde der berichtenplaatsers. Met het plaatsen van zijn 10.000e bericht werd Ypsilon tot ridder geslagen. Ypsilon, van harte gefelicteerd, welkom aan onze tafel en bedankt voor 10.000 nuttige en aangename berichten! Op een mooie pinksterdag,als het even kon . Liep ik met mijn wetenschap te wandelen Samen in het zonnetje met mijn Ypsilon... Ben je bang voor 't vraagje,vraagje bijt NIET Ypsilon zegt dat ie niet bijt. Op een mooie pinksterdag,met het kleine feit. Gefeliciteerd!!!Leuk,leuk,leuk. |
|
|
|
23 May 2010, 23:04
Bericht
|
|
Ervaren gebruiker![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 2.678 |
Van harte, Y !!
|
|
|
|
24 May 2010, 00:21
Bericht
|
|
VIP![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 1.758 |
Dank jullie wel. Het is me een eer om mijn nederige voeten bij jullie onder de tafel te mogen schuiven. ypsilon, je bent het meer dan waard. 100 x proficiat. -------------------- Eric
|
|
|
|
24 May 2010, 00:55
Bericht
|
|
|
Main Moderator Berichten: 10.437 |
Dank u, dank u.
Quote als die avatar een foto is van jou, kan je misschien beter met je hoofd onder tafel zitten en je voeten erboven. Ik denk dat het niet lang duurt voor de andere ridders me buiten gooien als ik met mijn voeten boven de tafel ga zitten -------------------- There is no ypsilon, only Zuul!
|
|
|
|
24 May 2010, 01:13
Bericht
|
|
|
Main Moderator Berichten: 22.022 |
Ik denk dat het niet lang duurt voor de andere ridders me buiten gooien als ik met mijn voeten boven de tafel ga zitten -------------------- "Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
|
|
|
|
24 May 2010, 08:28
Bericht
|
|
Main Moderator![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 6.148 |
Ik kan je Garfield aanbevelen
Gefeliciteerd! "Camalot, Camelot, ... It 's only a model" -------------------- Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
|
|
|
|
24 May 2010, 10:07
Bericht
|
|
Nieuwe gebruiker![]() ![]() ![]() Berichten: 37 |
-------------------- Life is a riddle
Just like my grammer |
|
|
|
24 May 2010, 10:19
Bericht
|
|
Moderator![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 257 |
Proficiat, zoveel berichten en allemaal met inhoud, geen gezwets!
-------------------- Hoe minder kennis, des te onwrikbaarder het oordeel.
|
|
|
|
24 May 2010, 11:07
Bericht
|
|
Main Moderator![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 7.765 |
Gefeliciteerd met de bijzondere mijlpaal. Op naar de 100.000
-------------------- "Weirdos!"
|
|
|
|
24 May 2010, 11:10
Bericht
|
|
Main Moderator![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 2.760 |
Congrats!
-------------------- Medicus curat, Natura sanat
|
|
|
|
24 May 2010, 22:41
Bericht
|
|
VIP![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 381 |
Mooie prestatie!
-------------------- Give a man a fire and he's warm for a day. Set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
|
|
|
|
|
Staat hierboven niet de informatie waar je naar op zoek bent, of heb je nog vragen?
Registreer jezelf (gratis en eenvoudig) en stel hier je vraag! |
|
![]() ![]() ![]() |
Mogelijk gerelateerde onderwerpen
Forum Topictitel |
Reacties | Starter | Bekeken | Laatste bericht | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
20 | ypsilon | 1.370 | Door: wijsneus |
|||
![]() |
26 | ypsilon | 2.818 | Door: Feetje |