Welkom Gast
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Wetenschapsforum moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, zelf nieuwe onderwerpen starten, op de hoogte blijven van reacties, en deze balk verdwijnt. Lees hier meer.
Voor mensen die nog onbekend zijn met internetfora hebben we deze uitleg.
( Inloggen | Registreer gratis )
Het is op Wetenschapsforum niet toegestaan (medische) persoonlijke problemen te bespreken. Zie ook de Bijsluiter en FAQ van dit forum.
![]() ![]() |
18 November 2005, 13:03
Bericht
|
|
Nieuwe gebruiker![]() ![]() ![]() Berichten: 34 |
Hallo
Ik zou voor op school een uitleg moeten zoeken voor 'scopie'. Ik kan het wel in mijn eigen woorden uitleggen maar dit is niet voldoende. Het moet meer een wetenschappelijke uitleg zijn. Als ik dit zoek op internet vind ik allerlei soorten van scopie maar niet echt een uitleg voor scopie op zich. Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast Davy |
|
|
|
18 November 2005, 13:07
Bericht
|
|
Ervaren gebruiker![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 1.093 |
van Dale: -scopie:
als tweede lid in wetenschappelijke termen die betekenen: het visueel waarnemen, (kijkend) onderzoeken m.betr.t. het door het eerste lid bedoelde Wetenschappelijk genoeg? 8) -------------------- I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
|
|
|
|
18 November 2005, 17:49
Bericht
|
|
|
Het zou een iets uitgebreidere uitleg moeten zijn
Met 1 zinnetje zijn ze niet tevreden op school denk ik... |
|
|
|
18 November 2005, 18:06
Bericht
|
|
Gebruiker![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 126 |
Zoek dan eens onder endoscopie, echoscopie, microscopie. Je oorspronkelijke vraag is erg onduidelijk, welke -scopie bedoel je?
|
|
|
|
18 November 2005, 19:11
Bericht
|
|
|
Dat is juist het probleem.
Je vindt altijd uitleg over de verschillende soorten van -scopie. Maar ze vragen mij een uitleg over wat -scopie algemeen is... Is daar misschien niet veel uitleg over te geven als niet weet over welke scopie het specifiek gaat? groeten |
|
|
|
18 November 2005, 20:24
Bericht
|
|
Main Moderator![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Berichten: 3.602 |
Wat voor een soort school?
Kan je een relatie bedenken tussen een van de 'scopie'-versies en je lesstof bijvoorbeeld? -------------------- Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin- |
|
|
|
|
Staat hierboven niet de informatie waar je naar op zoek bent, of heb je nog vragen?
Registreer jezelf (gratis en eenvoudig) en stel hier je vraag! |
|
![]() ![]() ![]() |
Links naar dit onderwerp
| Pagina | Datum | Hits |
|---|---|---|
| Search results for Scopie - Copernic Agent | Thu 19 Mar 09, 07:40 | 4 |
|
Handheldversie | Actuele tijd: Thu 9 Sep 10, 10:15 |