Globale enquete wetenschapsforum

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Globale enquete wetenschapsforum

Zojuist is er een enquete online gezet waarmee we een indicatie willen krijgen van wat voor soort mensen er zoal op het forum komt (zie de link bovenaan iedere pagina). We willen jullie dan ook allemaal vragen om deze enquete in te vullen.


We moeten nog even een leuke prijs verzinnen die verloot gaat worden, daar lees je binnenkort meer over.


Klik dus snel door naar de enquete: http://enquete.wetenschapsforum.nl
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Globale enquete wetenschapsforum

ik heb hem ingevuld maar als ik klaar ben dan komt er een leuk "loading" plaatje, en dan krijg ik bericht dat hij de pagina niet kan open, is het wel goed getest? zijn er meerdere met deze problemen? of is dit eenmalig?


verder vraag ik me af wat de 4 studenten met deze inforamtie moeten, ik dacht dat het voor het beheer was om een beter beeld te krijgen.

Berichten: 150

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Het lukt mij ook niet om hem te versturen

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Globale enquete wetenschapsforum

net hetzelfde hier, maar volgens mij is die wel verzonden maar krijg je gewoon de pagina niet waar opstaat bedankt om mee te doen ofzoiets :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Ja ik krijg ook een error na het zenden.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Berichten: 198

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Ja ik krijg ook een error na het zenden.

Globale enquete wetenschapsforum


"Globale":


glo·baal [bijvoeglijk naamwoord]

iets wat globaal is, is niet heel erg precies = oppervlakkig

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Globaal kan je ook zien als algemeen ... En de enquete is eigelijk ook vrij oppervlakkig dusjah :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Voor de Belgen ontbreken de hogere opleidingen: hogescholen en universiteiten.

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Dat is resp. HBO en WO.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Hoewel ik betwijfel dat het er 100% meer overeenkomt weet ik wel dat dat de min of meer equivalente instellingen zijn in Nederland, maar voor het secundair onderwijs werd het Belgische systeem ook apart vernoemd als mogelijkheid.

Berichten: 198

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Globaal kan je ook zien als algemeen ... En de enquete is eigelijk ook vrij oppervlakkig dusjah   :roll:


If it goes global (means worldwide), then everyone can easily join in.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Globale enquete wetenschapsforum

And the global feeling of a group ?


Ik denk dat je de context zeker niet mag verwaarlozen :roll:

Berichten: 198

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Cycloon schreef:And the global feeling of a group ?


Ik denk dat je de context zeker niet mag verwaarlozen   :roll:

Yeah, maybe.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Globale enquete wetenschapsforum

Het lukt mij ook niet om hem te versturen
Ja, ik had hem getest, maar daarna weer iets aangepast, waarna ik helaas plotseling met haast weg moest.


Het gevolg was gelukkig alleen dat het er slordig uit zag, de resultaten die je hebt ingediend zijn wel opgeslagen. Je werd alleen naar de verkeerde pagina doorgestuurd. Heb ik gisteravond gelukkig al kunnen corrigeren.

verder vraag ik me af wat de 4 studenten met deze inforamtie moeten, ik dacht dat het voor het beheer was om een beter beeld te krijgen.
In het kader van hun studie zijn deze studenten bezig om een ondernemingsplan op te zetten, waarbij ik ben benaderd met de vraag of wetenschapsforum als casus gebruikt kan worden. Het resultaat daarvan zal het beheer gebruiken om een beter beeld te krijgen en wellicht ideeen op te doen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 575

Re: Globale enquete wetenschapsforum

... nu is in elk geval wel alles in orde, heb ik gemerkt. :roll:

Reageer