Gezocht: technici met kennis van php

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Gezocht: technici met kennis van php

Wat zoeken wij?

Wij zoeken op dit moment voor het Technisch team mensen die enige ervaring hebben met het programmeren in PHP.


Wat zijn je taken?

Je werkt in teamverband aan problemen en nieuwe functionaliteiten binnen het wetenschapsforum. Het betreft hier niet alleen de forumsoftware, maar ook functionaliteiten rondom het forum. Denk hierbij aan inschrijfformulieren voor activiteiten, een Wiki en statistiek systemen.


Wat verwachten we van je?

- Je hebt minimaal 25 berichten geplaatst en bent al 2 maanden actief op dit forum

- Je hebt kennis van PHP

- Kennis van MySQL, CSS, HTML, javascript en server-sided applicaties is een pre.

- Je bent regelmatig aanwezig op het forum om technische taken te vervullen.


Bij interesse is de mogelijkheid bespreekbaar om door te groeien naar coordinator van ons technisch team, waarbij je je ook bezig zal houden met het motiveren van mensen, verdelen en bijhouden van taken en eventueel aanstellen van nieuwe leden.


Meer weten?

Mochten er vragen zijn, dan kun je deze in dit topic kwijt. Mocht je je willen aanmelden, dan kan dat via een prive bericht aan mij (Bart) of Miels waarin je een motivatie vermeld alsmede eerdere website / PHP projecten waar je aan gewerkt hebt.


S.V.P geen opmerking als "ik heb geen tijd" of "ik ken geen PHP" in dit topic plaatsen.


edit 12/10/2007: inmiddels ben ik al enige tijd niet meer direct betrokken bij het technisch team. Indien je belangstelling hebt kun je contact opnemen met Ger of Miels
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Een tijdje geleden heb ik 'gesolliciteerd' naar de rol van technicus. Daar heb ik nog steeds interesse in... Laat me weten of ik iets kan betekenen
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Laat me weten of ik iets kan betekenen


Ik denk dat je je zelf moet vergelijken met de eisen die in bart's post staan. Als je daar niet aan voldoet moet je het niet proberen lijkt me. Als je echter wel overeenstemt met die eisen stuur je best een pb naar bart.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Gezocht: technici met kennis van php

kombelpeter schreef:Laat me weten of ik iets kan betekenen


Ik denk dat je je zelf moet vergelijken met de eisen die in bart's post staan. Als je daar niet aan voldoet moet je het niet proberen lijkt me. Als je echter wel overeenstemt met die eisen stuur je best een pb naar bart.
Ik denk dat ervaring een groot struikelblok is... Ik heb nog niet echt aan grote projecten deelgenomen
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Ik denk dat ervaring een groot struikelblok is... Ik heb nog niet echt aan grote projecten deelgenomen


Ik denk dat ervaring hier geen enkel probleem is, zolang je maar weet waar je met bezig bent lijkt me dat in orde, maar je stuurt best een pb naar bart. Hij zal je zeker meer kunnen vertellen :wink:

Berichten: 115

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Kan je misschien ook een indicatie geven van het salaris?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Het wetenschapsforum draait dankzij vrijwilligerswerk, medewerkers (zoals technici, maar bijvoorbeeld ook moderatoren) krijgen geen financiële vergoeding.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 19

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Bart schreef:Wat verwachten we van je?

- Je hebt minimaal 25 berichten geplaatst en bent al 2 maanden actief op dit forum
niet


- Je hebt kennis van PHP
iets meer dan basis


- Kennis van MySQL, CSS, HTML, javascript en server-sided applicaties is een pre.
iets meer dan basis


- Je bent regelmatig aanwezig op het forum om technische taken te vervullen.
jammer want gezondheid, familieleven, werken en studeren zullen mij niet toelaten om regelmatigheid te respecteren.
'Anticipate charity by preventing poverty' (Mimoun Rambam)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Gezocht: technici met kennis van php

Hier kun je de sollicitatieformulieren vinden:


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?autocom=dstaffapp
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Reageer