Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 63

Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Ik ben pas sinds een dag geregistreerd lid van het www.wetenschapsforum.nl. Il heb wel gelezen onderaan de pagina dat "je mag je bericht verwijderen" of "je mag je bericht bewerken". Ik heb een beetje overal op de site gezocht hoe ik die bewerkingen zou kunnen uitvoeren, maar heb ik niets gevonden. Mijn probleem was : ik had een bericht gestuurd zonder mij in te loggen, en werd dus als gast vermeld; ik wilde die fout verbeteren maar kon het niet. Ik heb voor de gemakkelijk oplossing gekozen door het te kopiëren en opnieuw te sturen onder mijn ingelogde naam. Ik vind dat geen goede manier en zou graag willen weten hoe ik later zo'n oplossing vermijden gezien er nu op het forum zich nu twee dezelfde vragen achter elkaar bevinden. Graag hoor ik van U. Misschien dat er ook andere leden die zich dat ook afvragen?

Dank U.

Suzy

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Als je automatische inlogt, dan heb je zeker nooit idt probleem meer.


Het je dit probleem toch nog eens, dan kun je er zelf niets aan. Dan is het bets een moderator te verwittigen en vragen wat er kan gedaan worden.


Waarom kan het niet. Je bent een gast, is er dus geen manier om te halen dat jij dat wel gepost hebt, het zou ook je broer kunnen geweest zijn. Of mss zelf ieman uit duitsland, dus om tegen te gaan dat je ander mans posts edit.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Inderdaad, 'gast'-berichten kunnen alleen door moderators veranderd of verwijderd worden.

Het geval dat jij noemt, komt vrij vaak voor. Gewoonlijk wordt de dubbele post dan al heel snel door een moderator opgemerkt en verwijderd. Duurt dat je te lang, dan kan je altijd een PB sturen aan een moderator die online is.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Berichten: 718

Re: Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Ook als je geregistreerd bent kun je eigen bericht volgens mij alleen maar verwijderen als het het laatste bericht is in een topic. Berichten verder terg kun je niet verwijderen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Ook als je geregistreerd bent kun je eigen bericht volgens mij alleen maar verwijderen als het het laatste bericht is in een topic. Berichten verder terg kun je niet verwijderen.
Klopt, je hebt dan enkel nog de mogelijkheid om te wijzigen. Je zou dan ervoor kunnen kiezen om de volledige inhoud van het bericht te legen, maar in feite schiet je daar niets mee op, want het blijft zichtbaar dat je daar een bericht had staan...
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Hoe een bericht verwijderen of bewerken ?

Volgens mij kunnen gebruikers hun eigen berichten verwijderen, mits daar nog niet op geantwoord is. Dat is dus alleen als het het laatste bericht in het topic is.

Reageer